Mijn aangekochte Audi A2
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
viewtopic.php?t=8093
Helaas, ik weet geen betere antwoorden.....
Soms weet Hans Jan goedkopere als je tijd genoeg hebt......
Een alternatief is de 15"kapjes die je eerst bij Jan Eenink wilde kopen.
Ook 140 mm en die 8Z0 601 165 C is wel redelijk betaalbaar als je ze allen vervangt.
Die klemmen in naafgat en heb dat al eerder gedaan.
Geen originele maar vergelijk de door jou geplaatste foto's maar even en je ziet wel passende maar totaal andere naaf kapjes.
Helaas, ik weet geen betere antwoorden.....
Soms weet Hans Jan goedkopere als je tijd genoeg hebt......
Een alternatief is de 15"kapjes die je eerst bij Jan Eenink wilde kopen.
Ook 140 mm en die 8Z0 601 165 C is wel redelijk betaalbaar als je ze allen vervangt.
Die klemmen in naafgat en heb dat al eerder gedaan.
Geen originele maar vergelijk de door jou geplaatste foto's maar even en je ziet wel passende maar totaal andere naaf kapjes.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Bernard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Bij deze dank ik de oplettendheid en de snelle reactie over de incourante naafkappen:
Dankzij Hans Jan zitten er nu 4 gelijke op.
En wat een service van Hans Jan gewoon bezorgd dank hier voor ven een fotootje gemaakt voor en na.
Dankzij Hans Jan zitten er nu 4 gelijke op.
En wat een service van Hans Jan gewoon bezorgd dank hier voor ven een fotootje gemaakt voor en na.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het genoegen was geheel aan mijn kant @Bernard!
Leuk om kennis gemaakt te hebben en jouw aanwinst in het groene hart van Amsterdam te aanschouwen.
Hij staat er voor de leeftijd en hoeveelheid kilometers nog prima bij.
Met de nieuwe naafkap en wat aandacht voor een paar details kan hij er weer tegenaan.
Hopelijk tot ziens op één van de aanstaande A2 meetings!

Leuk om kennis gemaakt te hebben en jouw aanwinst in het groene hart van Amsterdam te aanschouwen.

Met de nieuwe naafkap en wat aandacht voor een paar details kan hij er weer tegenaan.
Hopelijk tot ziens op één van de aanstaande A2 meetings!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)