Wederom terug naar een A2
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Laat je niet van de wijs brengen door een lage km- stand, (ook al klopt het ) Het is geen garantie voor een probleemloze auto. Weinig km en kleine stukjes zorgt ook voor problemen. ( vastzittende remschoenen, remschijven met groeven, uitgedroogde rubbers, vervuild gasklephuis , distributieriem te oud ed)
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Yep, hoog olieverbruik en wellicht ook dito brandstof verbruik.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi A2 Colorstorm
- Audi A2 clublid
Gefeliciteerd met de rode colorstorm, heb hem vandaag ook bekeken.
Ik zal foto,s maken van de inbouw van de dubbele bodem dan kun je dat zelf ook.
Groet wim
Ik zal foto,s maken van de inbouw van de dubbele bodem dan kun je dat zelf ook.
Groet wim
Audi a2 colorstorm sprintblau perleffekt 2004
BMW i3S 42 kwh rood metallic 2019
Volkswagen t3 camper verkeersgeel 1981
1/2 Volkswagen golf 1986
1/2 Volkswagen golf 1986
- Audi A2 Colorstorm
- Audi A2 clublid
Hallo Johannes,
Ik zou de dubbele bodem maar door Jan laten doen, het is een heel karwei om alles te demonteren. Maar de gaten in de bekleding maken is een ...klus. Zeer dik en stug.
Als alles weer terug zit lijkt het af fabriek gemonteerd te zijn
Groet wim
Ik zou de dubbele bodem maar door Jan laten doen, het is een heel karwei om alles te demonteren. Maar de gaten in de bekleding maken is een ...klus. Zeer dik en stug.
Als alles weer terug zit lijkt het af fabriek gemonteerd te zijn
Groet wim
Audi a2 colorstorm sprintblau perleffekt 2004
1/2 Volkswagen golf 1986
1/2 Volkswagen golf 1986
- HansJan
- Moderator
Of je koopt voor een paar tientjes op de sloop panelen met de uitsparingen ...
Op eBay Kleinanzeigen worden ze ook met enige regelmaat aangeboden. Kwestie van geduld hebben.
Op eBay Kleinanzeigen worden ze ook met enige regelmaat aangeboden. Kwestie van geduld hebben.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Johannes25
- Audi A2 clublid
Na een op zich korte zoektocht en een gelukstreffer had Jan Eenink een rode CS staan met 191K op de teller waar wij vrijdag gelijk even voor zijn afgereisd.
En wat denk je, mijn vrouw vindt hen ik het rood misschien nog wel leuker dan in het blauw.
Heeft de juiste opties. CS stoelen, 3-spaaks sportsteur, Climat Control, cruise control en 16" velgen waar overigens winterbanden op gemonteerd zaten.
Ik vond hem ook erg mooi, ondank dat Jan er nog niets aan had kunnen doen.
Gelijk gister gekocht. Komende week wordt hij klaargemaakt, want hij gaat niet eerder de deur weer uit voordat hij aan de hoge standaard van Jan voldoet.
Wel wordt de radio vervangen door een Audi Concert radio/cassette met module voor MP3/carkit. CD speler is dan volledig overbodig.
Bij gaand de foto's.
Gelijk wel even gekeken naar zomerbanden en kom Almere een exact dezelfde set 16" tegen met zomerbanden die ook nog eens bi Jan vandaan kwamen. De wereld van A2 wordt klein.
Zit nog te twijfelen om er gelijk een dubbele boden in te laten plaatsen. Er later apart voor rijden kost ook wel veel tijd. Even een nachtje over slapen nog.
En wat denk je, mijn vrouw vindt hen ik het rood misschien nog wel leuker dan in het blauw.
Heeft de juiste opties. CS stoelen, 3-spaaks sportsteur, Climat Control, cruise control en 16" velgen waar overigens winterbanden op gemonteerd zaten.
Ik vond hem ook erg mooi, ondank dat Jan er nog niets aan had kunnen doen.
Gelijk gister gekocht. Komende week wordt hij klaargemaakt, want hij gaat niet eerder de deur weer uit voordat hij aan de hoge standaard van Jan voldoet.
Wel wordt de radio vervangen door een Audi Concert radio/cassette met module voor MP3/carkit. CD speler is dan volledig overbodig.
Bij gaand de foto's.
Gelijk wel even gekeken naar zomerbanden en kom Almere een exact dezelfde set 16" tegen met zomerbanden die ook nog eens bi Jan vandaan kwamen. De wereld van A2 wordt klein.

Zit nog te twijfelen om er gelijk een dubbele boden in te laten plaatsen. Er later apart voor rijden kost ook wel veel tijd. Even een nachtje over slapen nog.
- Bijlagen
-
- Voorzijde rechts.jpeg (144.01 KiB) 3093 keer bekeken
-
- Dashboard.jpeg (112.45 KiB) 3093 keer bekeken
-
- Achterzijde.jpeg (142.53 KiB) 3093 keer bekeken
- HansJan
- Moderator
Mooi hoor, gefeliciteerd!
- Johannes25
- Audi A2 clublid
Even een correctiebericht op bovenstaande voorstelling.Johannes25 schreef: ↑19 jan 2020, 11:28Goedendag mede A2 liefhebbers,
In 2011 zijn wij eigenaar geworden van een A2 1.4 CS (blauw) ui 2003 die wij in 2015 door persoonlijke economische omstandigheden met pijn in mijn hart hebben moeten verkopen. Hier heb ik nog steeds spijt van.
Gelukkig is de A2 in goede handen terecht gekomen en ik hoop dat ErikA2CS er nog steeds veel plezier van heeft.
Inmiddels gaat het weer wat beter en is de vervangen van de A2 (een simpele 107) ook weer de deur uit en zijn wij toch weer aan het kijken naar een A2.
Het liefst zou ik weer een CS willen omdat dit toch een blits voorkomen heeft (en in het blauw met ook blauw in de stoelen verwerkt vind ik echt helemaal geweldig), maar die worden wel behoorlijk schraars en dat zie je terug in de prijs.
Nu ben ik geen techneut en echter kenner, maar nu staat er één aangeboden met de opmerking "Fase 2 model met de geribbelde voorgrille / aangepast onderstel wat vele malen soepeler rijdt dan de vorige serie."
De A2 is vanuit zichzelf natuurlijk redelijk stug geveerd (wat uiteraard de wegligging ten gunste komt) maar ik kan nergens iets vinden dat het onderstel bij een facelift is aangepast.
Kan iemand mij vertellen wat er veranderd is bij de facelift?
Optisch zie ik alleen de geribbelde grill, maar zijn er ook veranderingen/verbeteringen op motorisch/technisch gebied?
Alvast bedankt voor de reactie.
Dacht dat ik de blauwe CS 4 jaar had gehad, (maar het was inmiddels ook 4 jaar geleden en dan vervaagt er wel eens iets) maar wij hebben de 1e CS 8 jaar gereden.
Van 28-12-2006 tot 27-03-2015.
Begon te twijfelen omdat ik wist dat wij heb met ± 28.000 op de teller hadden gekocht en met ± 73.000 op de teller weer verkocht.
En ik weet dat wij toen ± 6.000 km per jaar reden.
Dus nog even de oude kentekenspullen opgezocht.
TIME FLIES WHEN YOUR DRIVING FUN.
- Johannes25
- Audi A2 clublid