Deze velgen staan perfect bij Ebony schwarz toch?
Had Jan laatst op voorraad.Omdat iedereen blij is dat het gelukt is met je A2 kan je dat vast voor een heel zacht prijsje voor elkaar krijgen, als je flink aandringt
17' en ik denk 7j met 205-40-17 bandjes, maar het is al een paar maand geleden dus misschien zijn ze al weg. Vondt ze erg mooi maar voor ons iets te groot.
Vanmorgen bijna drie uur met het OV onderweg geweest voordat ik in Vorden arriveerde. Eerst even een bakkie gedaan met Jan, z'n zoon en z'n collega. Daarna wat uitleg gehad over de auto, wat papieren doorgenomen en naar het postkantoor geweest om de A2 op mijn naam te zetten. Toen kwam eindelijk het moment waar ik al enige tijd op wachtte; de terugreis. Ik heb het goed naar m'n zin gehad, de auto rijdt heerlijk strak en solide. Op de snelweg is de cruise control erg waardevol. Niet alleen omdat het comfortabel rijdt, maar ook omdat je snel te hard rijdt.
Al met al een ontzettend fijne auto en ik ben er enorm tevreden mee. Ik ben Jan dankbaar dat ik deze A2 bij hem heb kunnen aanschaffen. Hieronder nog een paar plaatjes van de buitenkant. Als ik over een week terug ben van Madeira zal ik ook wat foto's maken van de binnenkant.
Prachtige auto. Het is een mooie auto geworden, op het eerste gezicht.
Heb alle 27 pagina' s meegeleefd en meegelezen. Ben aantal maanden terug bij de blauwe 1.4 TDI in Alphen ad Rijn wezen kijken die jij hebt proefgereden. En een paar weken terug op zaterdagmiddag ook bij Eenink geweest. Heel prettige ontvangst, alle tijd om e.e.a. te bekijken en uit te proberen. Hij heeft veel moois staan. ik kan me goed voorstellen dat je bij hem geslaagd bent. Vermoedelijk kom ik er na de zomervakantie nog wel weer terug. Wil m'n huidige A4 Avant 1.8T niet binnen een jaar alweer inruilen, dat is me net iets te gek.
Veel plezier met je nieuwe A2! Ben heel benieuwd hoe de 1.6 FSI bevalt. Ik neem aan dat je daar ook over gaat vertellen.
hey Jelle, die ziet er echt heel mooi en strak uit zeg! Mooi om te zien dat je volhardendheid geresulteerd heeft in zo mooi exemplaar die volgens mij stiekem nog mooier en beter is dan je misschien wel voor ogen had. Benieuwd naar je verdere ervaringen en foto's