Rinus met Alumientje

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

16 mar 2012, 11:48 0 x

Ja, mooi. Die grille gaat er zeker komen !!
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

16 mar 2012, 12:57 0 x

Tip, koop deze in Duitsland bij de dealer, heb ik ook gedaan is daar vele malen goedkoper dan in Nederland, zie rekening, € 113,- incl.
Gompie

16 mar 2012, 15:48 0 x

Es bediente Sie Frau Katja Bitsch
Leuke naam! :mrgreen:
Rinus

16 mar 2012, 16:02 0 x

Ik ben erachter, welke uitvoering we nu hebben. Het is een 'Style". Even opgezocht in het A2 museum, en daar staat:

Style: Außenspiegel und Türgriffe in Wagenfarbe, Fernbedienung für Zentralverriegelung, höhenverstellbare Fahrer- und Beifahrersitze, beleuchtete Make-Up-Spiegel, Fußmatten und Trittschutzfolie, Aluminium-Gußräder (6Jx15)

En al die opties zitten er op. Maar waarom hebben nu sommige A2's wel alu accenten in het interieur (randjes rond de klokken, randje op de armleuningen) en andere weer niet? Ik dacht, dat het eerst met het bouwjaar te maken had, maar dat is het dus niet.
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

16 mar 2012, 20:54 0 x

Gompie schreef:
Es bediente Sie Frau Katja Bitsch
Leuke naam! :mrgreen:
Toen ik daar aan de bali stond en zij zich voorstelde moest ik wel even mijn lachen inhouden, dat begrijp je .
Romulus

17 mar 2012, 00:00 0 x

[quote="Rinus"]Maar waarom hebben nu sommige A2's wel alu accenten in het interieur (randjes rond de klokken, randje op de armleuningen) en andere weer niet? Ik dacht, dat het eerst met het bouwjaar te maken had, maar dat is het dus niet.[/quote]Toch is dat volgens mij wel (het leeuwendeel van) de reden. De ringen rond de klokken waren er vanaf bouwjaar 2002 (juni 2001). Volgens mij was die invoering tegelijk met de softlack i.p.v. het zwarte plastic op o.a. lichtschakelaar en ECC.

Wat bij de tellers bedrieglijk is, is dat sommige S-line uitvoeringen titaniumkleurige ringen hebben. Dat is dus nog een derde variant (niet aluminium, maar ook niet zwart).
chipsoer
Audi A2 clublid

17 mar 2012, 01:59 0 x

[quote="Rinus"]Ik ben erachter, welke uitvoering we nu hebben. Het is een 'Style". Even opgezocht in het A2 museum, en daar staat:

Style: Außenspiegel und Türgriffe in Wagenfarbe, Fernbedienung für Zentralverriegelung, höhenverstellbare Fahrer- und Beifahrersitze, beleuchtete Make-Up-Spiegel, Fußmatten und Trittschutzfolie, Aluminium-Gußräder (6Jx15)

En al die opties zitten er op. Maar waarom hebben nu sommige A2's wel alu accenten in het interieur (randjes rond de klokken, randje op de armleuningen) en andere weer niet? Ik dacht, dat het eerst met het bouwjaar te maken had, maar dat is het dus niet.[/quote]

Ik heb van origine ook een auto zonder alu, accenten, heb hem zelf voorzien van aluminium rond de klokken (verwisselen van frontje) alu. ring rond de schakelpook en het hendeltje van het dashboardkastje
j.hoeben1

17 mar 2012, 13:37 0 x

[quote="Rinus"]Ik ben erachter, welke uitvoering we nu hebben. Het is een 'Style". Even opgezocht in het A2 museum, en daar staat:

En al die opties zitten er op. Maar waarom hebben nu sommige A2's wel alu accenten in het interieur (randjes rond de klokken, randje op de armleuningen) en andere weer niet? Ik dacht, dat het eerst met het bouwjaar te maken had, maar dat is het dus niet.[/quote]

Is dat niet de latere Pro Line uitvoering want die heb ik en is wat uitvoering volgens mij het zelfde.

Sjors
Rinus

17 mar 2012, 22:10 0 x

Ik heb in ieder geval een vroege A2 (september 2000), dus toen was die Pro Line uitvoering er toch nog niet? Dan zou je haast denken, dat de Pro Line een doorstart was van de Style uitvoering, als de opties hetzelfde zijn.
Romulus

17 mar 2012, 22:49 0 x

Ik dacht dat Pro Line en Exclusive namen van Nederlandse uitrustingspakketten zijn, terwijl Advance, Style, Winter en High-Tech namen van Duitse pakketten zijn.
Plaats reactie