[quote="Pet"]Stop theo jij denkt de wijze te zijn dan had je niet moeten reageren[/quote]
Mijn reactie via een PBtje aan je Pet.
Theo
New in town: A2 ColourStorm, nu in het Rood
- joris1980
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
mannen, mannen.... zijn jullie nou volwassen :?: :!:
Ik ben maar een simpele hovenier & vind t geweldig dat er zoveel nuttige info wordt gedeeld!
Dus in de toekomst; meningsverschillen & discussies via elkaars pm graag. Hou het gezellig hier!
Vriendelijke groet,
Joris1980
Ik ben maar een simpele hovenier & vind t geweldig dat er zoveel nuttige info wordt gedeeld!
Dus in de toekomst; meningsverschillen & discussies via elkaars pm graag. Hou het gezellig hier!

Vriendelijke groet,
Joris1980
Joris schreef:
Volgens mij heeft Theo zich heel volwassen gedragen en het inderdaad via een pm 'etje
af willen handelen.
En ik snap ook als er wederom berichtjes komen die alles weer oprakelen, Theo hier op mag reageren.
Volgens mij heeft Theo zich heel volwassen gedragen en het inderdaad via een pm 'etje
af willen handelen.
En ik snap ook als er wederom berichtjes komen die alles weer oprakelen, Theo hier op mag reageren.