Bikemaster en zijn A2 stellen zich voor
- bikemaster
Hallo Lemoi
Bedankt voor je reactie,uitleg, en goede tip, ik had ook al hier en daar wat over after market inbouw gelezen eigenlijk vindt origineel mooier, maar als ik alles ga afwegen dan kom ik echt uit op een after market.
Ik heb nu de chorus er in zitten, stel ik koop een concert 2, en ga rekenen, dat is al 150 euro, plus carkit gebruikt 60 euro, dan nog een mp3 module 79 euro. totaal 289 euro.
Uiteindelijk kan ik dan beter een parrot 9200 kopen die is 140 euro en kan mp3 afspelen, tel ik dat weer op bij de concert aanschaf dan zit je ook alweer op 290 euro, dat vindt ik te gek.
Want dan ben ik nog aan het behelpen, weer een los venster in de auto van die parrot, en dan al dat inbouw werk, dus heb ik besloten een parrot Astroid te kopen.
De blauwpunkt vind ik in het echt niet mooi om te zien dus vandaar de uitkomst parrot Astroid ook een hoop geld maar wel naar mijn zin (hoop ik)
In dit topic stond ook veel info
post17544.html?hilit=tulpstekker#p17544
Bedankt voor je reactie,uitleg, en goede tip, ik had ook al hier en daar wat over after market inbouw gelezen eigenlijk vindt origineel mooier, maar als ik alles ga afwegen dan kom ik echt uit op een after market.
Ik heb nu de chorus er in zitten, stel ik koop een concert 2, en ga rekenen, dat is al 150 euro, plus carkit gebruikt 60 euro, dan nog een mp3 module 79 euro. totaal 289 euro.
Uiteindelijk kan ik dan beter een parrot 9200 kopen die is 140 euro en kan mp3 afspelen, tel ik dat weer op bij de concert aanschaf dan zit je ook alweer op 290 euro, dat vindt ik te gek.
Want dan ben ik nog aan het behelpen, weer een los venster in de auto van die parrot, en dan al dat inbouw werk, dus heb ik besloten een parrot Astroid te kopen.
De blauwpunkt vind ik in het echt niet mooi om te zien dus vandaar de uitkomst parrot Astroid ook een hoop geld maar wel naar mijn zin (hoop ik)
In dit topic stond ook veel info
post17544.html?hilit=tulpstekker#p17544
- bikemaster
Meteen maar daad bij het woord gevoegd en de Parrot Astroid besteld, nu dus wachten op de bezorger 

- bikemaster
vandaag de parrot asteroïde binnen gekregen, gisteren de matten (matten-online) kleur en pasvorm zijn perfect precies wat er in lag, alleen bij mij was de mat van de bestuurders kant verdwenen, dus moest wel nieuwe hebben.
maandag de radio maar inbouwen
Hier wordt ik blij van, als het werkelijk zo goed werkt
http://www.youtube.com/watch?v=tmJvGmcSRIQ
maandag de radio maar inbouwen
Hier wordt ik blij van, als het werkelijk zo goed werkt

http://www.youtube.com/watch?v=tmJvGmcSRIQ
- Audi_gekkie
Haha leuk filmpje!
Ik hoop dat je er veel plezier van hebt.
Zelf lijkt het mij ook wel wat, maar dan functioneert de radio niet meer met mijn FIS (boordcomputer) en dat vind ik wel jammer.
Ik hoop dat je er veel plezier van hebt.
Zelf lijkt het mij ook wel wat, maar dan functioneert de radio niet meer met mijn FIS (boordcomputer) en dat vind ik wel jammer.
- bikemaster
Dat is idd ook wel weer zonde, als ik er een concert in had zitten, dan had ik vermoedelijk de parrot 9200 gekocht, als die de spraakherkenning ook heeft weet ik niet, je wel mp3 en carkit, dus dan was ik ook tevreden geweest.
groeten Roel
groeten Roel
- bikemaster
[quote="bikemaster"]
Het verlanglijstje is namelijk nog groot
Radio met cd,mp3 usb, carkit (begroting 100 a 200 euro) (Done is de parrot astroid geworden)
Matten bestellen (Done)
Cruisecontrol inbouwen (is besteld)
Trekhaak aanschaffen
wieldoppen voor de winterbanden (Done)
winterbanden (Done)
LM velgen voor de zomerbanden (DONE)
mistlampen inbouwen
Chippen 390 euro met uitdraai op de testbank
[/quote]
Vandaag winterbanden gekocht op MP 185/60/15 wel gebruikt ze hadden 2 maanden onder een auto gezeten, ze zijn gewoon nieuw, de lijnen staan er nog op.
Dus vanmiddag langs de locale bandenboer en ze daar laten monteren, koste 10 euro per band, dus dat was niet duur vond ik.
voor de liefhebbers hier uit de buurt http://www.bandenbronbakkeveen.nl/ man levert goed werk
Het verlanglijstje is namelijk nog groot
Radio met cd,mp3 usb, carkit (begroting 100 a 200 euro) (Done is de parrot astroid geworden)
Matten bestellen (Done)
Cruisecontrol inbouwen (is besteld)
Trekhaak aanschaffen
wieldoppen voor de winterbanden (Done)
winterbanden (Done)
LM velgen voor de zomerbanden (DONE)
mistlampen inbouwen
Chippen 390 euro met uitdraai op de testbank
[/quote]
Vandaag winterbanden gekocht op MP 185/60/15 wel gebruikt ze hadden 2 maanden onder een auto gezeten, ze zijn gewoon nieuw, de lijnen staan er nog op.
Dus vanmiddag langs de locale bandenboer en ze daar laten monteren, koste 10 euro per band, dus dat was niet duur vond ik.
voor de liefhebbers hier uit de buurt http://www.bandenbronbakkeveen.nl/ man levert goed werk
- bikemaster
Deze velgen heb ik voor de zomer, ze zijn geheel gepolijst dus dat wordt wel bijhouden, maar het is wel weer iets wat niet iedereen heeft.
Er was niet moeilijk aan te komen, ik liep er net even tegenaan, als je ze zoekt zijn ze niet te vinden dat is altijd zo.

groeten Roel
Er was niet moeilijk aan te komen, ik liep er net even tegenaan, als je ze zoekt zijn ze niet te vinden dat is altijd zo.

groeten Roel
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="melandri"]Wat voor LM velgen heb je uiteindelijk gekocht en was daar makkelijk aan te komen?[/quote]
Op marktplaats komen deze setjes regelmatig voorbij.
Het mooiste is een set zonder/met versleten banden. De banden voor de A3 zijn
nl. te groot voor de A2:
http://link.marktplaats.nl/608785586
@Bikemaster, ga je de set met spoorverbreders monteren?
Op marktplaats komen deze setjes regelmatig voorbij.
Het mooiste is een set zonder/met versleten banden. De banden voor de A3 zijn
nl. te groot voor de A2:
http://link.marktplaats.nl/608785586
@Bikemaster, ga je de set met spoorverbreders monteren?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- bikemaster
Ik ben er nog niet over uit wat ik ga doen, ze kunnen er wel op zonder spoorverbreders, dat is niet het probleem, maar het blijven gepolijste velgen, bijhouden dus, en dat is nou net het knelpunt.
Aangezien ik een auto-immuunziekte heb (Dermatomyositis) ben ik niet altijd even fit, het verstandigste zou zijn om ze te verkopen en dan andere velgen terug te kopen.
Daar zal het ook wel op gaan neerkomen als ik realistisch ben
Aangezien ik een auto-immuunziekte heb (Dermatomyositis) ben ik niet altijd even fit, het verstandigste zou zijn om ze te verkopen en dan andere velgen terug te kopen.
Daar zal het ook wel op gaan neerkomen als ik realistisch ben