Gezinsuitbreiding
- RobinRotterdam
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Dank je. Moet bekennen dat de Papaya een S-line onderstel en velgen heeft voor mij bijvangst is. Ik wilde vooral de kleur, CS, OSS, 1.6, 2004/2005 met weinig km etc.
- RobinRotterdam
Beloofd jullie op de hoogte te houden van de Papaya. Nu het nog net kan voor 1 april.
Na de koop in Duitsland 4 weken geleden is er vertraging ontstaan. De bank die de auto vrij moest geven had andere prioriteiten en diegene op de afdeling die het zou doen ging op vakantie.
Bij terugkomst bleek dat de papieren van de auto kwijt waren. Niet bij de bank maar bij de vm eigenaar. Dus nieuwe aangevraagd. Toen dat vorige week vrijdag rond was heeft Jan Eenink hem meteen opgehaald.
Hij gaat hem deze week invoeren, op NL kenteken zetten en er aan werken. De vorige eigenaresse heeft er een aantal honden in gehad en die gore lucht moet er voor 1000% uit! HansJan heeft een aantal opties kunnen bemachtigen die er ook opgezet worden.
Eind april ben ik weer in het land en ga het resultaat bewonderen. Hopelijk is er dan nog een forum/vereniging/ of wat het ook wordt waarop ik de fotos en beschrijving van de werkzaamheden kan posten. Waar dan misschien weer zo'n onwijs gave jaarmeeting zoals in Drente uit voortkomt, we elkaars A2 tjes kunnen bekijken en gezellig slap ouwehoeren over onze hobby.
Groeten,
Na de koop in Duitsland 4 weken geleden is er vertraging ontstaan. De bank die de auto vrij moest geven had andere prioriteiten en diegene op de afdeling die het zou doen ging op vakantie.
Bij terugkomst bleek dat de papieren van de auto kwijt waren. Niet bij de bank maar bij de vm eigenaar. Dus nieuwe aangevraagd. Toen dat vorige week vrijdag rond was heeft Jan Eenink hem meteen opgehaald.
Hij gaat hem deze week invoeren, op NL kenteken zetten en er aan werken. De vorige eigenaresse heeft er een aantal honden in gehad en die gore lucht moet er voor 1000% uit! HansJan heeft een aantal opties kunnen bemachtigen die er ook opgezet worden.
Eind april ben ik weer in het land en ga het resultaat bewonderen. Hopelijk is er dan nog een forum/vereniging/ of wat het ook wordt waarop ik de fotos en beschrijving van de werkzaamheden kan posten. Waar dan misschien weer zo'n onwijs gave jaarmeeting zoals in Drente uit voortkomt, we elkaars A2 tjes kunnen bekijken en gezellig slap ouwehoeren over onze hobby.
Groeten,
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Fijn dat de auto inmiddels in Nederland is en dat het gelukt is om door de administratieve molen heen te komen! De sneak preview van de auto bij Eenink belooft ook veel goeds. Dat reinigen is wel aan Jan toevertrouwd, gaan we haar daarna voorzien van de nodige sieraden ;-).
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- RobinRotterdam
Volgende week zaterdag haal ik hem op bij Jan Eenink. Er is veel gebeurd sinds mijn vorige post. Nieuwe kenteken zit erop, APK zonder enig probleem. Hans Jan heeft alle lichtbronnen vervangen door LED. Mistlampen en een echte claxon gemonteerd. Aantal kleine deukjes eruit gewreven zonder spuitwerk. Een velg hersteld. FIS klokkenset gekocht en gaat erin. Een beschadigde wang van bestuurderstoel vervangen inclusief schuimwerk eronder. Cleanen van het interieur is veel werk. Vies, overal hondeharen en zand. Knoppen van de Concert 2 worden hersteld. Ik probeer whatsapp foto's bij deze post te voegen maar lukt niet.
- RobinRotterdam

- RobinRotterdam
Toch gelukt. Wordt vervolgd.
- RobinRotterdam

- HansJan
- Moderator
In het echt is de kleur nog mooier, je hebt een geweldige aankoop gedaan Robin! De auto is bij Jan ook in goede handen, het reinigen van de stoelen en rest van interieur heeft zijn vruchten afgeworpen. Maar het is de eerste A2 die ik zo uitgeleefd heb gezien terwijl dat aan de buitenkant niet aan te zien is. Gelukkig is dat straks niet meer te zien, dat wordt genieten!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
-
Nice B) !!! heb mijn Colorstorm ook bij Jan vandaan en dit is echt een vakman op A2 gebied en nalopen van je A2 is hier wel in vertrouwde handen.
Nu nog aankleden met like optie en dan staat er een Top Audi, succes met deze fantastische aankoop.
Gr Koos
Nu nog aankleden met like optie en dan staat er een Top Audi, succes met deze fantastische aankoop.
Gr Koos