Was op zoek naar een A2
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Gefeliciteerd met aanschaf van A2 van een A2 clubgenoot.
Had al een vermoeden dat het wel wat voor je zou zijn .
Wij weten wat het is een A2 te hebben ,goed bijhouden en onderhouden en karren maar !
Ja met plezier zie mijn km verleden... !
Had al een vermoeden dat het wel wat voor je zou zijn .
Wij weten wat het is een A2 te hebben ,goed bijhouden en onderhouden en karren maar !
Ja met plezier zie mijn km verleden... !
Laatst gewijzigd door AudiFanSedert1971 op 16 okt 2018, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
- karolography
- Audi A2 clublid
Wat leuk! Ik dacht het al: deze kans moest je grijpen! Gefeliciteerd met je aankoop en veel plezier met de onwijs mooie A2!!

- iKnijff
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Leuk, congrats! Heel veel plezier met je A2. (:Bart-S schreef: ↑16 okt 2018, 20:03Goede avond,
Net terug van Alio en wat een fantastische man is dat! En wat heeft hij een fantastische auto, en kan er met passie over praten.
Maarjah hij kan nog genieten tot zaterdag as en dan ga ik de auto ophalen. Ik heb dus mijn A2 gevonden.
Alles wat ik wil zit op de auto en hij rijd fantastisch.
@Kickdown
Ik ga je auto met net zoveel passie als jou proberen bij te houden als jij dat 4 jaar lang gedaan hebt.
Als ik de auto heb en heb gewassen zet ik hier de foto’s op.
Ik ben blij dat ik weet dat mijn A2 (dat kan ik nu nog even zeggen) een goede eigenaar krijgt. Dat verzacht zeker de pijn van het afscheid nemen. Tot zaterdag zal ik hem nog koesteren! @Bart-S het was een leuke ontmoeting vanmiddag, ik draag graag mijn Audi sleutel aan je over! 

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Vele veilige km's gewenst met de A2 en we zien de foto's wel verschijnen .. 

- ArcSissy
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Hoi @Bart-S van harte gefeliciteerd met je aanwinst.
Ik wen-s je veel veilige en gelukkige km's met je A2. Al duurt het niet lang meer ... nog even voorpret ... en dan hem/haar ophalen. Veel plezier zaterdag en hopelijk tot op de meeting in November.
Ik wen-s je veel veilige en gelukkige km's met je A2. Al duurt het niet lang meer ... nog even voorpret ... en dan hem/haar ophalen. Veel plezier zaterdag en hopelijk tot op de meeting in November.
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
- Bart-S
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Afgelopen zondag wou ik even de lampen vervangen omdat er soort van blauwe en led lampen in zaten. Vond dit niet mooi en hou van origineel. Keer starten om te testen en 1 kant deed het. Andere kant. Starten en Jah, motormanagement lampje aan. Shit... balen dacht ik. Vanavond ff naar mijn monteur gereden om uit te laten lezen. Kwamen deze fouten uit: P1180 01314 00600 en 00818
Verwacht dat de lambdasensor na het vlug starten na elkaar een verkeerde waarde heeft gelezen. Alles weer gewist en rest van de foutcodes zou niks aparts moeten zijn.
Olie 5w30 castrol LL, bougies, oliefilter, brandstoffilter, interieurfilter en luchtfilter besteld dus op naar de grote beurt.
Verwacht dat de lambdasensor na het vlug starten na elkaar een verkeerde waarde heeft gelezen. Alles weer gewist en rest van de foutcodes zou niks aparts moeten zijn.
Olie 5w30 castrol LL, bougies, oliefilter, brandstoffilter, interieurfilter en luchtfilter besteld dus op naar de grote beurt.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Beste Bart S (line?)
Vele gebruiken wegens iets hoger olie verbruik hoewel 5W30 is voorgeschreven 5W40..
goedkoper en lager verbruik. en bij die erg veel gebruiken is na rustig warm draaien dus niet
plakgas weg met koude motor 10W40 zelfs goed mogelijk.
En de storing, vele kopen op Ali Baba een reset kastje met kabel, of nog leuker, een Bluetooth stekker die via smartphone deze ook kan uitlezen en resetten.
Gewoon opschrijven en reset en kijken of deze terug komt, bij korte ritten storen ze wel eens
vaker en dan maanden zonder probleem doorrijden, milieu eisen en de oude vervuilde Lambda die
deze melding geeft kan vaak nog jaren mee.
Omdat de meeste garages uitlees kosten vragen en gelijk vervangen, en hier lees je welke merken
Lambda je beter niet kunt monteren wegens hun beperkte levensduur!
Ja, wij samen weten vaak meer dan de plaatselijke garage want naast probleem oplossen van Lambda wil ik ook dat deze langer dan 2 of 3 jaren mee gaat!
Vergeet nooit, een A2 is hoewel met Polo/Fabia/Ibiza motor toch flink anders dan vele monteurs denken!
Een forum als dit kan je daarom veel geld besparen aan foute reparaties die niet nodig waren en de
juiste merk onderdelen.... soms mag je huismerk kopen zoals remschijven maar niet voor de Lambda van enkele voordelige merken en dan is een juist merk vragen en weekje op noodloop programma doorrijden voordeliger..... daarom lees je hier veel van Lucas , die als A2 Doctor wel ver weg is maar die weet wat wel en niet goed is en heeft uitsluitend de juiste onderdelen op voorraad!
Succes en veel plezier.
Vele gebruiken wegens iets hoger olie verbruik hoewel 5W30 is voorgeschreven 5W40..
goedkoper en lager verbruik. en bij die erg veel gebruiken is na rustig warm draaien dus niet
plakgas weg met koude motor 10W40 zelfs goed mogelijk.
En de storing, vele kopen op Ali Baba een reset kastje met kabel, of nog leuker, een Bluetooth stekker die via smartphone deze ook kan uitlezen en resetten.
Gewoon opschrijven en reset en kijken of deze terug komt, bij korte ritten storen ze wel eens
vaker en dan maanden zonder probleem doorrijden, milieu eisen en de oude vervuilde Lambda die
deze melding geeft kan vaak nog jaren mee.
Omdat de meeste garages uitlees kosten vragen en gelijk vervangen, en hier lees je welke merken
Lambda je beter niet kunt monteren wegens hun beperkte levensduur!
Ja, wij samen weten vaak meer dan de plaatselijke garage want naast probleem oplossen van Lambda wil ik ook dat deze langer dan 2 of 3 jaren mee gaat!
Vergeet nooit, een A2 is hoewel met Polo/Fabia/Ibiza motor toch flink anders dan vele monteurs denken!
Een forum als dit kan je daarom veel geld besparen aan foute reparaties die niet nodig waren en de
juiste merk onderdelen.... soms mag je huismerk kopen zoals remschijven maar niet voor de Lambda van enkele voordelige merken en dan is een juist merk vragen en weekje op noodloop programma doorrijden voordeliger..... daarom lees je hier veel van Lucas , die als A2 Doctor wel ver weg is maar die weet wat wel en niet goed is en heeft uitsluitend de juiste onderdelen op voorraad!
Succes en veel plezier.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...