Dat EPC lampje kan van je remlichtschakelaar zijn. Dat hij spontaan weer uitging kan zijn dat je remlichtschakelaar het niet meer goed doet. Als EPC weer brandt kun je dit makkelijk controleren of je remlichten het nog doen op dat moment. Van je motormanagement kan ik helaas niks zeggen. Kan van alles zijn. Uitlezen zou wellicht kunnen aangeven wat het is.
Succes
Nieuw zonder A2, nu niet meer
Remlichtschakelaar kun je heel eenvoudig zelf vervangen of restaureren, is hier volgens mij al eerder behandeld en anders staat het wel op A2-Freun.de. Ik heb 'm anderhalf jaar geleden schoon gemaakt en nog geen problemen weer gehad...
Morgen of overmorgen.....even geduld nog
.
De betaling is ruim op tijd naar de Belastingdienst. Nu gaat hij vanavond de batch in naar de RDW en die verwerken dat vrij snel.
Als alles normaal loopt wordt je kenteken morgen of overmorgen geprint en heb jij het een dag later.
(Of het raakt zoek in de post :evil: :roll: zoals ik had bij m'n V70. Het is wel weer opgedoken maar dat heeft ruim een week geduurd, nadat eerst de Belastingdienst 5 :!: werkdagen over mijn aangifte heeft nagedacht om die vervolgens 1op1 over te nemen :? ).[/size]
Wat is het definitieve bedrag op de aanslag geworden trouwens?
Gr. Marc

De betaling is ruim op tijd naar de Belastingdienst. Nu gaat hij vanavond de batch in naar de RDW en die verwerken dat vrij snel.
Als alles normaal loopt wordt je kenteken morgen of overmorgen geprint en heb jij het een dag later.
(Of het raakt zoek in de post :evil: :roll: zoals ik had bij m'n V70. Het is wel weer opgedoken maar dat heeft ruim een week geduurd, nadat eerst de Belastingdienst 5 :!: werkdagen over mijn aangifte heeft nagedacht om die vervolgens 1op1 over te nemen :? ).[/size]
Wat is het definitieve bedrag op de aanslag geworden trouwens?
Gr. Marc