Ziet er goed uit!
Misstaat zeker niet.
Zelf heb ik ook gedacht aan een dakkoffer, maar gelukkig gaat alles nog mee voor de vakantie.
@Roadrunner
Je hebt PB over het voorstellen van jezelf.
Audi A2 Blauwe Colour Storm op LPG update: dakkoffer
- Audi_gekkie
Zucht...
Op die mooie plaatjes moet ik weer een jaar wachten
hock:
Wel een mooi gezicht zo'n "verlaagde" A2.
Op die mooie plaatjes moet ik weer een jaar wachten

Wel een mooi gezicht zo'n "verlaagde" A2.

- ArjenE
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hij lag zeker een flink stuk lager ja, hing vooral flink in zn kont met de volle bepakking erin.
Deze foto is nog gewoon tussendoor, terwijl de tent, tafel, stoelen en tassen eruit zijn:

Deze foto is nog gewoon tussendoor, terwijl de tent, tafel, stoelen en tassen eruit zijn:

Ah, jij haalt ook de (achter)stoelen eruit! Ik doe dat zelf ook altijd, scheelt gewicht, ruimte enz. En als je toch met z'n tweetjes op pad bent, heb je ze natuurlijk ook niet nodig.
Met al je vakantiebagage in de auto, is het verschil in wegligging en rijgeluid met of zonder stoelen niet echt merkbaar. Het wordt een ander verhaal als je op de vakantiebestemming rondrijdt zonder deze ballast. Maar ja, elk nadeel heeft z'n voordeel. Toch?
Met al je vakantiebagage in de auto, is het verschil in wegligging en rijgeluid met of zonder stoelen niet echt merkbaar. Het wordt een ander verhaal als je op de vakantiebestemming rondrijdt zonder deze ballast. Maar ja, elk nadeel heeft z'n voordeel. Toch?
- ArjenE
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ah, nee, ik bedoelde de vakantie klap-stoelen :lol:
Maar ik heb er wel naar gekeken om de achterbank eruit te halen, maar ivm de gastank achterin werd dat lastig, en dat was ook mede de reden om de bank erin te laten. Mocht er iets gebeuren, dat je niet een 50 liter tank om je oren krijgt :roll:
Maar ik heb er wel naar gekeken om de achterbank eruit te halen, maar ivm de gastank achterin werd dat lastig, en dat was ook mede de reden om de bank erin te laten. Mocht er iets gebeuren, dat je niet een 50 liter tank om je oren krijgt :roll: