A2 1.4
Van het weekend de winterbanden maar eens gemonteerd. de wieldoppen die erbij zaten vond ik nou niet echt moeders mooiste, heb ze matzwart gespoten, en nu zien ze er toch net wat beter uit vind ik zelf, plus dat het wat minder snel vies lijkt:

Ziet er heel goed uit! Ik heb een paar weken ook via Ruurlo een A2 gekocht, heb hem alleen nog niet zo mooi gepoetst (of gedetailed zoals je wilt). Bijna zelfde kenteken, ook met luxe platen, dat maakt toch net verschil. Dat mat-zwarte staat erg goed, zeker in combinatie met de TT.
- rolf
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Ronald"]Ziet er heel goed uit! Ik heb een paar weken ook via Ruurlo een A2 gekocht, heb hem alleen nog niet zo mooi gepoetst (of gedetailed zoals je wilt). Bijna zelfde kenteken, ook met luxe platen, dat maakt toch net verschil. Dat mat-zwarte staat erg goed, zeker in combinatie met de TT.[/quote]
Emiel heeft het perfecte kenteken....... na de detailbeurt weer ZGN....... Zo Goed als Nieuw..... :mrgreen:
Emiel heeft het perfecte kenteken....... na de detailbeurt weer ZGN....... Zo Goed als Nieuw..... :mrgreen:
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Is een leuk setje zo. Je ziet duidelijk de designelementen van de TT die terugkomen in de A2 en omgekeerd.
Trouwens, het lijkt net of er vocht in de koplamp zit, of zie ik dat verkeerd?
Trouwens, het lijkt net of er vocht in de koplamp zit, of zie ik dat verkeerd?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

Kenteken is idd leuk. Zei mijn vriendin ook al gelijk zo goed als nieuw.
Zit inderdaad nog wat vocht is. Heb onder de kap 2 kleine gaatjes geboord. De rechter koplamp is al vrij van vocht maar de linker nog niet gaat niet zo hard met dit vochtige weer.
Tt en a2 lijken idd goed zo met beide zwarte velgen/wieldoppen. Vind ze alleen zelf qua design compleet anders. Alleen de kleuren komen overeen en beide een hoogglans zwarte grill, alhoewel deze bij de tt niet standaard is.
Zit inderdaad nog wat vocht is. Heb onder de kap 2 kleine gaatjes geboord. De rechter koplamp is al vrij van vocht maar de linker nog niet gaat niet zo hard met dit vochtige weer.
Tt en a2 lijken idd goed zo met beide zwarte velgen/wieldoppen. Vind ze alleen zelf qua design compleet anders. Alleen de kleuren komen overeen en beide een hoogglans zwarte grill, alhoewel deze bij de tt niet standaard is.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Ik vind op de foto de spatbordranden en koplampen van beide auto's toch wel sterk op elkaar lijken ...
Het eerste prototype van de TT kwam in 1995, die van de A2 (de AL2) in 1997. Ligt dus in de tijd ook
dicht bij elkaar.
Het eerste prototype van de TT kwam in 1995, die van de A2 (de AL2) in 1997. Ligt dus in de tijd ook
dicht bij elkaar.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="Peter_Audi_A2"]Ik vind op de foto de spatbordranden en koplampen van beide auto's toch wel sterk op elkaar lijken ...
dicht bij elkaar.[/quote]
Dat vind ik dus ook.Vooral door die spatbordranden en de koplampen (hoewel ietje anders van vorm) zie je de familie gelijkenis. Interieur is wel helemaal anders bij beide auto's. Mar een erg mooie auto, de TT. Al vanaf het begin gevonden, en ik heb er ook een paar keer in mogen rijden.
dicht bij elkaar.[/quote]
Dat vind ik dus ook.Vooral door die spatbordranden en de koplampen (hoewel ietje anders van vorm) zie je de familie gelijkenis. Interieur is wel helemaal anders bij beide auto's. Mar een erg mooie auto, de TT. Al vanaf het begin gevonden, en ik heb er ook een paar keer in mogen rijden.