Was he wel een A2??mikekiwi schreef: ↑30 aug 2018, 22:07Grappig, had ik het vanavond tijdens mijn proefritje nog over, maar ik had daar weinig last van. Ook niet in de knoop met het rempedaal. Maat 43, misschien maakt dat uit?Veertienmeizeventien schreef: ↑30 aug 2018, 22:00Maar.... waarschijnlijk al veelvuldig besproken maar zoekfunctie helpt me niet: wat is er weinig ruimte voor je schoen op het gaspedaal!
Ik zit klem tussen middenkonsole en gaspedaal. Best irritant.
Hoewel: als ik plankgas rij gaat het goed.
Nieuw hier
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
betutteling is zinloos; passie is Goud
- mikekiwi
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Een heule echte!Veertienmeizeventien schreef: ↑31 aug 2018, 22:22Was he wel een A2??mikekiwi schreef: ↑30 aug 2018, 22:07Grappig, had ik het vanavond tijdens mijn proefritje nog over, maar ik had daar weinig last van. Ook niet in de knoop met het rempedaal. Maat 43, misschien maakt dat uit?Veertienmeizeventien schreef: ↑30 aug 2018, 22:00Maar.... waarschijnlijk al veelvuldig besproken maar zoekfunctie helpt me niet: wat is er weinig ruimte voor je schoen op het gaspedaal!
Ik zit klem tussen middenkonsole en gaspedaal. Best irritant.
Hoewel: als ik plankgas rij gaat het goed.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Neem zachte schoenen en geen veiligheids kisten met anti inloop zool.
Als je pedaal voelde weet je dat je in midden zit en er niet naast of tussen komt.
Vooral de Fiat Panda, maak met maat 42 een proefrit, vooral de Twinair, leuk geluid met starten maar .....
na de proefrit niet je A2 inruilen en grotere voeten, ik begrijp niet hoe ze dat doen!
Doe het binnenkort maar eens en je wilt de A2 niet meer kwijt voor een in aanschaf goedkopere...Fiasco.
Als je pedaal voelde weet je dat je in midden zit en er niet naast of tussen komt.
Vooral de Fiat Panda, maak met maat 42 een proefrit, vooral de Twinair, leuk geluid met starten maar .....
na de proefrit niet je A2 inruilen en grotere voeten, ik begrijp niet hoe ze dat doen!
Doe het binnenkort maar eens en je wilt de A2 niet meer kwijt voor een in aanschaf goedkopere...Fiasco.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
Duidelijk, toch?
- Bijlagen
-
- met fiets
- IMG_0321.jpg (2.83 MiB) 4432 keer bekeken
-
- met trekhaak
- IMG_0320 (1).JPG (2.83 MiB) 4432 keer bekeken
-
- zonder fiets en zonder trekhaak
- IMG_0319 (1).JPG (2.82 MiB) 4432 keer bekeken
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
"D'r op en d'r over" is een wielerterm.
Zo voel ik me een beetje.
Als totale stranger kwam ik de A2 wereld binnen.
Daarna: snel er een gekocht en ben ik het forum een beetje gaan verstieren.
En nu: ?!
D'r over!!
Ik heb vandaag wèèr een A2 gekocht!
Weer een?
Ja: weer een!
Ik heb er nu 2.
De nieuwe in mijn gezin: een Audi A2 1.4 Pro Line 2005 131 dkm Panoramadak
Mauritius Blauw metallic
Eigenlijk is de reden niet zo leuk: de cabrio BMW is total loss, zoals eerder beschreven. Mijn vrouw heeft een auto nodig en was al op internet bezig met een nieuwe Hyundai Susukie AiiiGo en hoe heet het allemaal wel niet.
Na ampel beraad mocht het wel een A2 zijn. Ze is die oude meuk van me helemaal zat, anders. "het moet het gewoon doen".
Is er een Forum voor bezitters van 2 A2's?
Zo voel ik me een beetje.
Als totale stranger kwam ik de A2 wereld binnen.
Daarna: snel er een gekocht en ben ik het forum een beetje gaan verstieren.
En nu: ?!
D'r over!!
Ik heb vandaag wèèr een A2 gekocht!
Weer een?
Ja: weer een!
Ik heb er nu 2.
De nieuwe in mijn gezin: een Audi A2 1.4 Pro Line 2005 131 dkm Panoramadak
Mauritius Blauw metallic
Eigenlijk is de reden niet zo leuk: de cabrio BMW is total loss, zoals eerder beschreven. Mijn vrouw heeft een auto nodig en was al op internet bezig met een nieuwe Hyundai Susukie AiiiGo en hoe heet het allemaal wel niet.
Na ampel beraad mocht het wel een A2 zijn. Ze is die oude meuk van me helemaal zat, anders. "het moet het gewoon doen".
Is er een Forum voor bezitters van 2 A2's?

- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
Oh ja... en ik moet een van mijn Volvo 480's verkopen..
Waarvan akte..
Waarvan akte..

- karolography
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Maat 45 lukt ook prima. Misschien lag er iets verstopt onder het vloerkleed. 

- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
karolography schreef: ↑20 okt 2018, 20:56Maat 45 lukt ook prima. Misschien lag er iets verstopt onder het vloerkleed.![]()

Waar slaat dat nou weer op..
- karolography
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Als er bijvoorbeeld een heel dik pak geld onder het vloerkleed ligt komt het vloerkleed hoger te liggen, dus minder ruimte voor grote schoenen.Veertienmeizeventien schreef: ↑20 okt 2018, 21:07karolography schreef: ↑20 okt 2018, 20:56Maat 45 lukt ook prima. Misschien lag er iets verstopt onder het vloerkleed.![]()
Maar het zou dus ook iets anders kunnen zijn, zoals dat het vloerkleed niet goed lag of dubbel of te ver omhoog.

- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
tsss....karolography schreef: ↑20 okt 2018, 21:10Als er bijvoorbeeld een heel dik pak geld onder het vloerkleed ligt komt het vloerkleed hoger te liggen, dus minder ruimte voor grote schoenen.Veertienmeizeventien schreef: ↑20 okt 2018, 21:07karolography schreef: ↑20 okt 2018, 20:56Maat 45 lukt ook prima. Misschien lag er iets verstopt onder het vloerkleed.![]()
Maar het zou dus ook iets anders kunnen zijn, zoals dat het vloerkleed niet goed lag of dubbel of te ver omhoog.
Je reageert op oud bericht.
Maar desalnitemin ben ik nog steed verbaast dat niemand hetzelfde probleem heeft. Ik heb zelf maat 43 maar moet mijn been geforceerd tegen middensteun zetten omdat ik anders klem kom te zitten;
Ik zal eens kijken hoe dat in mijn "nieuwe" A2 is...