Nieuw zonder A2, nu niet meer

Stel hier jezelf en je A2 voor.
audietje

06 apr 2012, 16:21 0 x

bij de laatst tankbeurt: 1 op 16,7 na overwegend snelweg km's. Dat scheelt 2 slokken op een borrel in vergelijking met het gemiddeld verbruik bij stadsritjes.
groet
audietje
audietje

26 apr 2012, 15:07 0 x

Tijdje geleden weer getankt na veel stadsritjes: 1 op 14,4 ben ik ook tervreden mee\groet
audietje
[quote="audietje"]bij de laatst tankbeurt: 1 op 16,7 na overwegend snelweg km's. Dat scheelt 2 slokken op een borrel in vergelijking met het gemiddeld verbruik bij stadsritjes.
groet
audietje[/quote]
Audi_gekkie

19 feb 2013, 14:17 0 x

Antraciet zal zeker mooier staan.
Persoonlijk vind ik de velgen te "open".
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

19 feb 2013, 18:48 0 x

[quote="niwesa"]Helemaal mijn voorkeur is het ook niet deze velgen. Maar ik kon ze voordelig krijgen. Gewoon even zien hoe het staat en anders weer de oude er op.

Denk overigens dat de verhoudingen ook niet helemaal kloppen in mijn Photoshop plaatje. Enfin we zullen wel zien.[/quote]

Ze staan er wel lekker "breed" op, maar dat zal waarschijnlijk met het Photoshoppen zijn gebeurd.
Met deze velgen zie je de remtrommels achter wel goed en remblokjes voor controleren is ook geen probleem.
Zo heeft alles zijn voor- en nadelen.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

19 feb 2013, 23:59 0 x

kijk met dit soort ¨imitatie¨ velgen uit bij het rijden tegen de stoeprand, zelfs rustig er tegen aan rijden kan aan de binnenzijde deuken (lees; ovale velg) opleveren.
(als je dus met 4 wielen de stoep op zou rijden en dan met je laatste achterwiel net iets te hard de stoep raakt met de binnenzijde van het wiel, daar zijn ze het kwetsbaarst)
de orginele audi velgen zijn zwaar, je vraagt je soms af hoe ze aan de naam lichtmetaal komen, maar deze kunnen tegen een stootje. de imi velgen wegen een stuk minder (dus goedkoper door minder matriaal) en zijn veel gevoeliger, niet alle maar de meeste wel.

de mooier en groter dat ze zijn..... de meer ik ze sta te vervangen omdat ze krom zijn, gescheurd zijn en zelfs een gebroken spaak bij een 5 spaaks velg heb ik meegemaakt.
de orginele vw audi velgen rijden ze nagenoeg nooit stuk.

kijk maar even hier voor de foto´s. ik ken dit bedrijf niet en maak er zeker geen reklame voor, het gaat even om de foto´s;http://www.velgenexpert.nl/velgen-repar ... chten.html

als je 2e hands koopt raad ik je aan om heel goed de binnenzijde van het wiel te bekijken

persoonlijk vind ik de orginele velgen van de A2 het mooist. maar van mij mag je er 20¨ op zetten als je wilt.
Plaats reactie