Terug, ditmaal voor 't echie
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Graag gedaan, als je meer wilt weten/zien kan je een kijkje nemen bij mijn audio upgrades. Door het lichte concept zijn de deuren Mn zo licht mogelijk gemaakt. Hierop zijn de luidsprekers zo veel mogelijk afgestemd qua gevoeligheid en impedantie. Door de deuren te dempen is veel winst te halen qua geluid reductie en output van de luidsprekers. Dit staat natuurlijk los van de OSS, maar versterkt de wens voor een goed stukje geluid als je naar muziek luistert. De standaard luidsprekers klinken dan ineens heel goed.
- iKnijff
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Als in op de koffie komen? Heel graag, naast de audio gerelateerde zaken kun je me vast ook een hoop nuttige informatie over de A2 in het algemeen vertellen. Mocht ik ernaast zitten en je doelen op een website o.i.d., even goede vrienden. Voel je dan vooral niet verplicht me uit te nodigen. ^^
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Hahahaha , natuurlijk mag je op de koffie komen en voor mijn part proefrijden met beide auto’s . Ik heb intussen geëxperimenteerd met onderstel combinaties, remmen upgrades en audio. Jet mooie is dat onze a2’s uit die periode heel veel overeenkomsten hadden en dus veel onderdelen onderling uitwisselbaar zijn. Of achteraf ingebouwd kunnen worden. Ik heb zelf het multifunctionele stuur achteraf ingebouwd, ook een fijne optie. Hier zitten veel onderdelen van de A6 in. Dus wees welkom 

- iKnijff
Leuk! Wanneer zou dat voor jou goed uitkomen?DED@2 schreef: ↑02 apr 2018, 19:45Hahahaha , natuurlijk mag je op de koffie komen en voor mijn part proefrijden met beide auto’s . Ik heb intussen geëxperimenteerd met onderstel combinaties, remmen upgrades en audio. Jet mooie is dat onze a2’s uit die periode heel veel overeenkomsten hadden en dus veel onderdelen onderling uitwisselbaar zijn. Of achteraf ingebouwd kunnen worden. Ik heb zelf het multifunctionele stuur achteraf ingebouwd, ook een fijne optie. Hier zitten veel onderdelen van de A6 in. Dus wees welkom![]()
- iKnijff
Op de website van Jan Eenink ben ik dit exemplaar tegengekomen. In veel opzichten spreekt de auto me aan. Maar om eerlijk te zijn vind ik de prijs pittig voor een A2 met bijna twee ton op de teller en minimaal 7 eigenaren..
Hoe staan jullie tegenover een auto met zoveel eigenaren? En vinden jullie de prijs gerechtvaardigd?
Hoe staan jullie tegenover een auto met zoveel eigenaren? En vinden jullie de prijs gerechtvaardigd?
- bjmeengs
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik moet eerlijk zeggen, dat Jan niet goedkoop is, maar heeft vanaf 2012 wel een betrouwbare naam met de Audi A2 opgebouwd .
Dat houd je niet vol als de kwaliteit slecht is.
Ga er een keer kijken en geniet vooral van de mooie A2 's die er staan.
Verder weet Jan er veel van, heeft een samenwerking met een goed VAG monteur. Succes met de zoektocht.
Dat houd je niet vol als de kwaliteit slecht is.
Ga er een keer kijken en geniet vooral van de mooie A2 's die er staan.
Verder weet Jan er veel van, heeft een samenwerking met een goed VAG monteur. Succes met de zoektocht.