Audi A2
Deze bekende word niet meer gewogen....
De 20 liter tank er tijdelijk onder is veel werk, zie Foppe die van 20 naar 42 ging....
Ook tijdelijk kleinere accu lukt niet, ze wegen alleen als je niet leverbare versie hebt, en ik denk dat het niet gaat lukken.
Alleen de A2€ bestaat nog niet, dus na slopen Motor, uitlaat, tank en nog veel andere zaken en rest inbouwen is wegen noodzakelijk!
Jammer maar onze bestaande 1.6 FSI is bekend en de OSS laten ze zitten omdat je onder de 1049 Kg zal blijven, dus allemaal maar op 970 gezet...
Alleen Duitse import die ouder zijn en verkeerde zwaardere hebben worden terug gezet na bewijs dus 949 Kg wat ik wilde zal ook mijn niet lukken....
Een Audi 2.0 Fsi bouwen zoals Jos-Br graag privé zou willen vermoedelijk zou nog enige kans maken maar of ze daar in trappen...
Liever een zwaardere dan lagere gewichten en de 1.4 Ts1...
De Tsi is totaal anders dan onze FSI dus erg veel werk en duur....!
De 20 liter tank er tijdelijk onder is veel werk, zie Foppe die van 20 naar 42 ging....
Ook tijdelijk kleinere accu lukt niet, ze wegen alleen als je niet leverbare versie hebt, en ik denk dat het niet gaat lukken.
Alleen de A2€ bestaat nog niet, dus na slopen Motor, uitlaat, tank en nog veel andere zaken en rest inbouwen is wegen noodzakelijk!
Jammer maar onze bestaande 1.6 FSI is bekend en de OSS laten ze zitten omdat je onder de 1049 Kg zal blijven, dus allemaal maar op 970 gezet...
Alleen Duitse import die ouder zijn en verkeerde zwaardere hebben worden terug gezet na bewijs dus 949 Kg wat ik wilde zal ook mijn niet lukken....
Een Audi 2.0 Fsi bouwen zoals Jos-Br graag privé zou willen vermoedelijk zou nog enige kans maken maar of ze daar in trappen...
Liever een zwaardere dan lagere gewichten en de 1.4 Ts1...
De Tsi is totaal anders dan onze FSI dus erg veel werk en duur....!
- Audi_gekkie
BPM is volgens mij ook te berekenen via ANWB en in ieder geval via autoweek.nl
Heb ik ook gedaan toen ik ging importerenen het klopte op een paar tientjes.
Heb ik ook gedaan toen ik ging importerenen het klopte op een paar tientjes.
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Het is ook niet de moeilijkheidsgraad van een BPM berekening. Meer de controle van de berekening, afdracht van de BPM en de tenaamstelling op kenteken. Dat ligt nu bij verschillende instanties en de communicatie loopt niet erg efficient. Voorheen was er een BPM punt naast een RDW locatie dat was ideaal. Daar hing wel een kostenplaatje aan.
Gelukkig heb ik een maand opgeteld bij mijn berekening, want dat komt aardig in de buurt van het moment dat ik gebruik kan maken van mijn auto.
=D>
Einde is in zicht!
Gelukkig heb ik een maand opgeteld bij mijn berekening, want dat komt aardig in de buurt van het moment dat ik gebruik kan maken van mijn auto.
=D>
Einde is in zicht!
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Vandaag de Belastingdienst gebeld en zij konden mij vertellen dat ik fiscaal akkoord heb gekregen.
Dit houdt in dat RDW vandaag mijn kentekenbewijs in orde kan maken.
Morgen of overmorgen ontvang ik mijn papieren.
Even checken waar ik kentekenplaten met opgelegde letters kan laten maken. Schijnt langer te duren.
Klopt dat? Lijkt me niet toch....
Dit houdt in dat RDW vandaag mijn kentekenbewijs in orde kan maken.
Morgen of overmorgen ontvang ik mijn papieren.
Even checken waar ik kentekenplaten met opgelegde letters kan laten maken. Schijnt langer te duren.
Klopt dat? Lijkt me niet toch....
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
@WHM klopt, paar minuten zeker
als je inlogt met je digid bij rdw kun je je kenteken al zien met een beetje geluk, bij mijn voertuigen.
https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/ ... ijken.aspx

als je inlogt met je digid bij rdw kun je je kenteken al zien met een beetje geluk, bij mijn voertuigen.
https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/ ... ijken.aspx
De normale nummer platen maken ze meestal gelijk zelf, klaar terwijl U wacht of uit andere vestiging dus 1 dag later...
de opleg nummers... ja dat worden gaatjes in gemaakt en losse letters/cijfers in gezet, dat heeft niet iedereen dus meestal 1 dag later dan de stans platen!
Helaas is de productie plek niet bekend dus 1 dag extra...
de opleg nummers... ja dat worden gaatjes in gemaakt en losse letters/cijfers in gezet, dat heeft niet iedereen dus meestal 1 dag later dan de stans platen!
Helaas is de productie plek niet bekend dus 1 dag extra...
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Nee je kunt ook gewoon naar een bedrijf gaan die ze maakt. dan krijg je die onzin niet van hoe moeilijk het allemaal is en het besteld moet worden.
ik denk hier wel : http://velthuisreclame.nl/
Ze doen dat overal wel ergens alleen die het niet doen gaan dat natuurlijk niet zeggen, gewoon even bellen kan ik ze meteen meenemen !
Morgen heel de dag de tijd om te bellen want de post komt pas zaterdag
ik denk hier wel : http://velthuisreclame.nl/
Ze doen dat overal wel ergens alleen die het niet doen gaan dat natuurlijk niet zeggen, gewoon even bellen kan ik ze meteen meenemen !
Morgen heel de dag de tijd om te bellen want de post komt pas zaterdag