Hoi allen,
Even kort voorstellen. Na lang dromen ben ik sinds juli 2020 eigenaar van een groene A2, genaamd Drup. Ik ben er erg blij mee hoop dat hij nog lang mee kan gaan.
Vaak las ik al op dit forum, maar sinds ik problemen heb met mijn gasklaphuis ben ik lid geworden.
Groet, Wessel
Even voorstellen
- WesselAudiA2
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Welkom Wessel,
Kort maar krachtig intro. Plaatje is enorm gaaf zeg. Hoop dat je probleem met het gaskleppenhuis snel is opgelost.
Kort maar krachtig intro. Plaatje is enorm gaaf zeg. Hoop dat je probleem met het gaskleppenhuis snel is opgelost.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Als Wessel ook betalende Lid wilde worden en dan ook in Hilversum mag komen?
Volgens mijn komen daar ook enkele met VCDS en ervaring hoe je dit moet doen????
Ook gelijk de rest nalopen want zelfs de Dealers weten niet alles van onze A2, er is niet voor niets een A2 Dokter in Waalwijk die een overvolle spreekkamer heeft!
Volgens mijn komen daar ook enkele met VCDS en ervaring hoe je dit moet doen????
Ook gelijk de rest nalopen want zelfs de Dealers weten niet alles van onze A2, er is niet voor niets een A2 Dokter in Waalwijk die een overvolle spreekkamer heeft!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- WesselAudiA2
De contributie heb ik al overgemaakt 
Vrees dat ik Hilversum niet haal op dit moment; de motor blijft in Limpmodus. Vrijdag voer ik nog een keer het proces uit om de egr opnieuw in te leren.
Woont er iemand in de regio Amsterdam die voor een vergoeding het kan inleren?

Vrees dat ik Hilversum niet haal op dit moment; de motor blijft in Limpmodus. Vrijdag voer ik nog een keer het proces uit om de egr opnieuw in te leren.
Woont er iemand in de regio Amsterdam die voor een vergoeding het kan inleren?