06 okt 2022, 08:57
0 x
Welkom John,
Deze 1.2 Tdi kan nog veel kosten opleveren....ik zou eerst een half jaar rijden, eventueel bij A2 Dokter langs gaan voor de techniek weer betrouwbaar is.
Velgen? De steek 4x100 is voldoende te vinden maar klopt de ET waarde als je geen Audi of VW velgen monteerde?
Met brede banden en is deze met of zonder stuurbekrachtiging?
Brede banden passen vaak niet in de smallere wielkasten dan Benzine en 1.4 diesels hebben....
En juist de A2 is liefhebbers auto en bij spoilers, strepen en andere zaken die niet goedkoop zijn daalde vaak de waarde.
Een Dikke uitgebouwde 120 Pk ATL diesel met grote velgen, brede banden was zeer moeilijk verkoopbaar en is zwaar onder de hoge vraagprijs weggegaan.
Voor je iets kocht, eerst even hier vragen of het wel paste....
Ik zag leuke pook knoppen maar deze automaat heeft geen gewone pook knop en paste dat wel?
Of is het een die naar hand geschakeld is omgebouwd om hoge revisie kosten van deze Automaat te ontduiken?
Er kan heel veel maar niet altijd waardevast.....
Ik weet dat mijn ombouw naar 1.8 20 klepper leuk lijkt maar er zit niets van A2 meer onder de kap.
Totaal foute motor uit A3 geplukt, en elke garage die op kenteken iets bestelde zal verkeerde diesel zooi ontvangen van wat nog in systeem bleef staan!
Ze pakken kenteken of in Duitsland Chassis nr en ik heb geen 1.4 ATL diesel met handbak!
Ik heb nu snelle automaat, maar dagwaarde is maar net wat de gek er voor geeft....
De garage's willen dit soort zoek je suf wat er voor blok nu in hangt gezeur meestal niet hebben!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...