Hallo!

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RickA2
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2022, 11:42
Locatie: Hilversum
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

03 nov 2022, 11:50 8 x

Hallo allemaal,

Ik ben Rick en kom uit Hilversum. Ik heb sinds een kleine maand een A2 in mijn bezit, maar die wat liefde tekort is gekomen voorgaande jaren. Ik probeer nu die liefde te geven, omdat ze er toch echt naar snakt.

Ik ben op dit forum terecht gekomen, omdat hier heel veel informatie staat over de auto. Die informatie gebruik ik voor het knutselen eraan.

Toevallig zag ik op tijd dat er een meeting plaats zou vinden bij Auto Sleutel Klup in Hilversum. Hier heb ik kennis mogen maken met een aantal forumleden. Ik vond het leuk om kennis te maken met iedereen en was blij verrast dat er zoveel kennis rondliep over de A2 (en auto’s in het algemeen). Nogmaals bedankt voor alle tips die ik heb mogen ontvangen die dag. Ik kijk uit naar het volgende moment waarbij ik zelf ook wil gaan sleutelen aan het voertuig :-)

Gr,
Rick
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

05 nov 2022, 18:48 0 x

Hoi Rick,

Welkom! Wij hebben op de sleutel meeting idd al even kennis mogen maken, daar had je de plannen voor jouw A2 al uit de doeken gedaan. Doe je tegoed aan de zee van info hier.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Plaats reactie