Ook een gelukkige
- Jrvg
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Allereerst zal ik mij eens voorstellen zoals het hoort.
Ik ben Jasper woonachtig in Eindhoven en heb 2 kinderen.
Na mijn arme Ferrari weg te hebben gedaan was het tijd voor een "nieuwe" auto, na veel wikke en wegen toch na al die jaren een a2 geworden.
Ben een aardig tijdje bezig geweest een voor ons goede te vinden, en hopelijk ook gelukt.
Ik heb de bij jullie bekende colorstorm van Karol gekocht, er is bij de auto weinig veranderd sinds die verkocht was.
Alleen veel en lang stilgestaan.
Tot nu toe erg blij met de auto en er is al erg veel gedaan door de dokter en karol.
Zijn nog wel wat dingen die ik nog zou willen veranderen maar dat komt wel.
Bij deze de introductie.
Ik ben Jasper woonachtig in Eindhoven en heb 2 kinderen.
Na mijn arme Ferrari weg te hebben gedaan was het tijd voor een "nieuwe" auto, na veel wikke en wegen toch na al die jaren een a2 geworden.
Ben een aardig tijdje bezig geweest een voor ons goede te vinden, en hopelijk ook gelukt.
Ik heb de bij jullie bekende colorstorm van Karol gekocht, er is bij de auto weinig veranderd sinds die verkocht was.
Alleen veel en lang stilgestaan.
Tot nu toe erg blij met de auto en er is al erg veel gedaan door de dokter en karol.
Zijn nog wel wat dingen die ik nog zou willen veranderen maar dat komt wel.
Bij deze de introductie.
- Bijlagen
-
- IMG-20230723-WA0018.jpg (124.74 KiB) 1804 keer bekeken
-
- IMG-20230723-WA0021.jpg (169.19 KiB) 1804 keer bekeken
-
- IMG-20230724-WA0003.jpg (477.79 KiB) 1806 keer bekeken
- Blauwbaard
- Audi A2 clublid
Moderator edit: het in zijn geheel quoten van de post waarop je (als eerste) reageert heeft geen toegevoegde waarde
Hoi Je hebt alsnog een gele te pakken, Super dat hij 'in de club' blijft. Gefeliciteerd dus Er zijn er weinig origineel NL geleverd in die kleur, wees er zuinig op en veel veilige kilometers toegewenst.
ps: ik was nooit fsn van die audi-logo-stickers op de flanken. Ga je die laten zitten?
Hoi Je hebt alsnog een gele te pakken, Super dat hij 'in de club' blijft. Gefeliciteerd dus Er zijn er weinig origineel NL geleverd in die kleur, wees er zuinig op en veel veilige kilometers toegewenst.
ps: ik was nooit fsn van die audi-logo-stickers op de flanken. Ga je die laten zitten?
- Jrvg
De stickers zijn wat minder, ben alleen bang dat als ik ze verwijder er teveel kleur verschil zit.
Ik hoop ook dat er nog vele kmeters gereden kunnen worden.
Eerst een keuring en een grote beurt.
Heb al 1 nieuwe bekerhouder, nu nog een en de multibox ooit eens tegen het lijf lopen.
Bedankt voor het verwelkomen!
Ik hoop ook dat er nog vele kmeters gereden kunnen worden.
Eerst een keuring en een grote beurt.
Heb al 1 nieuwe bekerhouder, nu nog een en de multibox ooit eens tegen het lijf lopen.
Bedankt voor het verwelkomen!
- Blauwbaard
- Audi A2 clublid
- prof23
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Ik heb al een jaar de multibox (juiste kleur)met “bijna” alle benodigde montage materiaal maar ik kan hem maar niet monteren omdat ik geen :8Z0864455 adapters heb…ben er al heel lang naar op zoek , dus geef zeker de hoop niet op!
- HansJan
- Moderator
Die heb je niet nodig. Kwestie van langere bouten gebruiken om de beugel onder de achterbank vast te schroeven. Gebruik N91124501.
Succes!
Succes!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Ja hoor, al meerdere keren zo gedaan 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16