Diesel gezocht
- Cooper
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Hallo, audi a2 1.4tdi in bezit gehad.Jaar geleden verkocht.
Ben nu weer op zoek naar een diesel ivb met pendelen Frankrijk.
Oftewel veel kms.
Kom steeds uit op de audi 1.2 tdi. Of clio 1.5dci
Kan er 1 kopen, echter twijfel hoelang de automaat het volhoud.
Onderhoud van privé auto's, amazone, coopers, de echte doe ik altijd zelf.
Zijn er tips, of hoe hou ik zo een automaat kwa bediening, onderhoud goed,.
Hoor het graag.
Ben nu weer op zoek naar een diesel ivb met pendelen Frankrijk.
Oftewel veel kms.
Kom steeds uit op de audi 1.2 tdi. Of clio 1.5dci
Kan er 1 kopen, echter twijfel hoelang de automaat het volhoud.
Onderhoud van privé auto's, amazone, coopers, de echte doe ik altijd zelf.
Zijn er tips, of hoe hou ik zo een automaat kwa bediening, onderhoud goed,.
Hoor het graag.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom hier.
Ik heb je vraag afgesplitst naar een apart topic. Er is ook.l een categorie te koop aangeboden, daar werd eerder deze week nog deze schitterende 3L aangeboden.
Op Autoscout en Kleinanzeigen trof ik recent ook een paar heel mooie en complete diesels aan. Zelfs met Euro4 modificatie. Merk op dat je in NL sommige steden ook met deze spec de binnensteden niet meer mag betreden. Terwijl de 3L mits goed onderhouden schoner is dan menig Euro6 auto.
Enfin, we helpen je graag. Succes!
Ik heb je vraag afgesplitst naar een apart topic. Er is ook.l een categorie te koop aangeboden, daar werd eerder deze week nog deze schitterende 3L aangeboden.
Op Autoscout en Kleinanzeigen trof ik recent ook een paar heel mooie en complete diesels aan. Zelfs met Euro4 modificatie. Merk op dat je in NL sommige steden ook met deze spec de binnensteden niet meer mag betreden. Terwijl de 3L mits goed onderhouden schoner is dan menig Euro6 auto.
Enfin, we helpen je graag. Succes!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Zoek een 1.4 diesel en als die langer als 3 maanden te koop staat kun je flink over de prijs onderhandelen en ben je zeer welkom na lang wachten.
Vele staan erg lang en ze willen er vaak graag vanaf, wel proefrit maken en niet tekort want er word veel Loop / Sloop aangeboden helaas.
Die van mijn is voordelig in aanschaf maar moet nu wel heel erg veel aan gebeuren, dus graag verder zoeken!
Vele staan erg lang en ze willen er vaak graag vanaf, wel proefrit maken en niet tekort want er word veel Loop / Sloop aangeboden helaas.
Die van mijn is voordelig in aanschaf maar moet nu wel heel erg veel aan gebeuren, dus graag verder zoeken!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Cooper
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Een 1.4tdi heb ik ook op het oog mileuklasse 4
Gezien ik wat ritjes komend jaar ga doen richting zuid frankrijk, is de 1.4tdi de betere denk ik, of toch de 1.2 met de verbeterde koppeling van elzinga dokkum?wel weer lekker zuinig
Gezien ik wat ritjes komend jaar ga doen richting zuid frankrijk, is de 1.4tdi de betere denk ik, of toch de 1.2 met de verbeterde koppeling van elzinga dokkum?wel weer lekker zuinig