Sinds gisteren zijn wij de trotse bezitters van een Audi a2 uit 2000 met 133000 km op de teller.
Het is een originele Ned. auto. en met exclusive pakket en netjes onderhouden.
De A2 altijd al een mooie auto gevonden moest alleen mijn vriendin nog overtuigen.
De auto verbaasd me enorm,veel ruimte en de rij-eigenschappen zijn fantastisch ook vinden we hem erg stil wat de kwaliteits-beleving zeer ten goede komt.
Maandag gaat de auto naar mijn eigen garage voor een complete inspectie,verwacht eigenlijk geen gekke dingen.
Laat hem wel de getande riem inspecteren want kan nergens terugvinden in de boekjes of die vervangen is.
Gr. Guido
Hallo allemaal!!
Welkom Kika! Dat ziet er goed uit hoor. Met zo'n auto is het terecht dat je je vriendin overtuigd hebt. :mrgreen:
@audietje: kom er maar in, je lijfspreuk is hier zeker van toepassing: een A2...
De distributieriem zou ik inderdaad zeker laten controleren. En bij twijfel subiet vervangen.
Veel plezierige en veilige kilometers!
@audietje: kom er maar in, je lijfspreuk is hier zeker van toepassing: een A2...
De distributieriem zou ik inderdaad zeker laten controleren. En bij twijfel subiet vervangen.
Veel plezierige en veilige kilometers!
Hallo Kika,
Wat zie ik daar toch weer een mooie automobiel !
Jullie zullen geen spijt krijgen van deze aankoop.
Ik lees ondertussen dat een ander forumlid de auto kent en je verwijst naar de garage die onderhoud heeft gepleegd. Beter kun je toch niet hebben. Het is onvolprezen dit A2 forum !
ja Romulus, het wordt eentonig maar derhalve niet minder waar: een A2 veroudert niet !!
groet
audietje
Wat zie ik daar toch weer een mooie automobiel !
Jullie zullen geen spijt krijgen van deze aankoop.
Ik lees ondertussen dat een ander forumlid de auto kent en je verwijst naar de garage die onderhoud heeft gepleegd. Beter kun je toch niet hebben. Het is onvolprezen dit A2 forum !
ja Romulus, het wordt eentonig maar derhalve niet minder waar: een A2 veroudert niet !!
groet
audietje