Dag allemaal
Ik heb nog geen A2 maar wil er wel één .
En het gekke is ik heb nog nooit in een A2 gezeten ,maar het kan
nog gekker ,ik heb de A2 alleen in de verte voorbij zien komen.
Het is gewoon een mooie auto.
Ik hoop op dit forum vooral veel kennis op te doen.
mvrgr André
Even voorstellen Andre
Welkom!
[quote="ikwileena2"]En het gekke is ik heb nog nooit in een A2 gezeten ,maar het kan
nog gekker ,ik heb de A2 alleen in de verte voorbij zien komen.[/quote]Dat gold voor mij ook... ik heb me goed ingelezen en we zijn een proefrit gaan maken met de A2 die ons op papier het meest aanstond. Dat was voor het eerst dat ik in een A2 zat. Na de proefrit waren we eigenlijk wel verkocht en twee weken later stond hij voor de deur :mrgreen:
Succes met de zoektocht, we horen graag verder!
[quote="ikwileena2"]En het gekke is ik heb nog nooit in een A2 gezeten ,maar het kan
nog gekker ,ik heb de A2 alleen in de verte voorbij zien komen.[/quote]Dat gold voor mij ook... ik heb me goed ingelezen en we zijn een proefrit gaan maken met de A2 die ons op papier het meest aanstond. Dat was voor het eerst dat ik in een A2 zat. Na de proefrit waren we eigenlijk wel verkocht en twee weken later stond hij voor de deur :mrgreen:
Succes met de zoektocht, we horen graag verder!
Ja ik ken dat. ik kocht ooit eens een splinternieuwe Golf variant. In de showroom ging ik in een A2 zitten. We hebben plm. 60.000 km met veel plezier in de Golf variant gereden...maar nu rijd ik alweer in m'n 3e audi A2.
Struin op dit forum en je wordt steeds enthousiaster.
groet
audietje
Struin op dit forum en je wordt steeds enthousiaster.
groet
audietje
Super auto is mijn ervaring ; natuurlijk niet te vergelijken met een A6 o.i.d. maar hij bevalt ons prima.
Ik heb eerst jaren geleden een 1.4 op benzine gehad maar daar vond ik het vermogen ontoereikend van. Nu heb ik een 1.6 FSI en dat rijdt super.
Als je van en beetje vermogen houd zou ik zeker met een 1.6 FSI gaan proefrijden.
Ik heb eerst jaren geleden een 1.4 op benzine gehad maar daar vond ik het vermogen ontoereikend van. Nu heb ik een 1.6 FSI en dat rijdt super.
Als je van en beetje vermogen houd zou ik zeker met een 1.6 FSI gaan proefrijden.