ik zal me even voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
tom28nl

30 dec 2009, 21:39 1 x

Hoi,

Tomas hier uit zeeland. Ik ben al erg lang actief op het A2O2 forum en op die manier kwam ik erachter dat we in Nederland ook een A2 forum hebben!

Ik heb een A2 benzine pro-line, nieuw gekocht. Normaal om de drie jaar een nieuwe auto, maar deze..... deze kunnen we niet weg doen. We raken er neit op uitgekeken, het is onze trots. Een A2 blijft altijd een vrolijk bijzonder autotje om te zien. hij is praktisch en opvallend. Achterin heb ik soms mensen zitten van 2 meter en die hebben beenruimte OVER!! Ook met vakanties is de koffer ruim genoeg!

Mijn dolfijngrijze A2 heeft een echte radio cd van audi, zoals het hoort. in de koffer heb ik de speciale dubbele bodem, erg handig. Voor de achterpassagiers heb ik de middenconsole die doorgetrokken is met daarin bekerhouders en een opbergvakje, ziet er erg netjes uit. en voor de buitenkant heb ik 4 spatlapjes zien er stoer uit.

Wat mij opvalt inh et buitenland is dat A2 rijders naar elkaar zwaaien, soms gebeurd dit in Nederland ook, maar helaas neit altijd!

groeten en geniet allemaal van je A2

p.s. kennen jullie nog andere bijnamen voor het A2'tje, mijn auto noemen ze wel eens het bulldogje, het nijlpaardje of het tankje!
arjan

31 dec 2009, 13:53 0 x

Welkom,

Wij zien ook graag wat foto,s van het tankje

groeten
joris1980
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

31 dec 2009, 15:21 0 x

Volgens mij zijn alle A2-eigenaren dol op hun auto!
Die van mij word vaak torretje genoemd door mn vriendin.
(ook wel turbo-torretje alsk m de sporen geef, hahaha :lol: )
Ze komt denk ik op die naam vanwege t motorgeluid vand 3cylinder tdi!

Vriendelijke groet, Joris
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

31 dec 2009, 17:00 0 x

In Duitsland wordt de A2 "kugel" genoemd (zie ook het Duitse A2 forum) vanwege zijn aflopende vorm.

Theo
tom28nl

31 dec 2009, 17:05 0 x

Alle A2 rijders en eigenaren zijn gek op hun A2. Gek genoeg is het een auto waar je van houd of waar je een hekel aan hebt. in mijn geval is het puur houden van haha!

Ik heb nog geen fotos geplaatst, maar die komen er aan, de fotos die ik echter heb zijn allemaal veel te groot.

Groeten en emals je een A2 tegenkomt op de weg.... ZWAAIEN!!!!
@lf

01 jan 2010, 11:17 0 x

Mijn vrouw, die ook het meest in de A2 rijdt op dit moment, noemt het ook een Tor. Dat komt door de vorm en door de kleur van onze auto (zwart). Leuk om te lezen dat die associatie bij anderen ook is ontstaan.
Peter

01 jan 2010, 14:06 0 x

[quote="tom28nl"]Alle A2 rijders en eigenaren zijn gek op hun A2. Gek genoeg is het een auto waar je van houd of waar je een hekel aan hebt. in mijn geval is het puur houden van haha!

Ik heb nog geen fotos geplaatst, maar die komen er aan, de fotos die ik echter heb zijn allemaal veel te groot.

Groeten en emals je een A2 tegenkomt op de weg.... ZWAAIEN!!!![/quote]

Hoi en welkom op het forum !

Als je dit tooltje download, kun je eenvoudig je foto's verkleinen. (Rechts klikken en dan "resize picture" kiezen). Succes !
Johan

02 jan 2010, 08:15 0 x

[quote="tom28nl"]........Groeten en emals je een A2 tegenkomt op de weg.... ZWAAIEN!!!![/quote]

Ik ben geen motorrijder! :mrgreen: Welkom hier. Ik ben benieuwd naar de foto's.

Hoe ik de auto noem, zal ik hier maar niet vermelden. Vindt mijn vriendin niet leuk en het is een beetje vrouwonvriendelijk.... ;) .
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

02 apr 2019, 22:29 1 x

Heb je nog steeds dezelfde?

We zijn nog steeds benieuwd naar de foto's ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
eekhoorntje
Motortype: A2 met motorombouw

03 apr 2019, 10:55 0 x

Mogen we hem binnenkort uitnodigen voor 10 jaren forum lid?

Vermoedelijk iemand die op het Engelse forum actief is en of hij hier vaker iets gaat lezen?
Zo is Hans Jan hier slechts vanaf Oktober 2013 actief!

Even profiel aanvullen met woonplaats want nu moest ik ook zoeken of ik dit kapje kon langsbrengen, bleek dat na even zoeken er 4 kleuren plastic kapjes op die plaats te zitten en hoewel meestal zwarte, grijze en beige komen ook voor..

Dus hierbij , als Tom op 2e Paasdag op PaA2dag gaat aanmelden zou best leuk zijn.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Plaats reactie