van A4 avant naar A2...
Hallo mede a2 rijders,
Mijn naam is Marcel en mag mij sinds gisteren ook een A2 rijder noemen.
Hiervoor reed ik een A4 avant 2.0. Maar aangezien wij bijna geen kilometers meer maken hadden we besloten om een kleinere en goedkopere auto te kopen.
Nou was ons oog al snel gevallen op een audi A2. Wij zijn er bij 1 gaan kijken en toen waren we er al snel over uit dat dit zeker een handige auto is! Na enig dubben over een 1.6 of een 1.4 is het uiteindelijk een 1.4 Exclusive geworden.
Nou tot snel!
Mijn naam is Marcel en mag mij sinds gisteren ook een A2 rijder noemen.
Hiervoor reed ik een A4 avant 2.0. Maar aangezien wij bijna geen kilometers meer maken hadden we besloten om een kleinere en goedkopere auto te kopen.
Nou was ons oog al snel gevallen op een audi A2. Wij zijn er bij 1 gaan kijken en toen waren we er al snel over uit dat dit zeker een handige auto is! Na enig dubben over een 1.6 of een 1.4 is het uiteindelijk een 1.4 Exclusive geworden.
Nou tot snel!
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op het forum en vele veilige kilometers met de nieuwe aanwinst gewenst.
mvg Peter_Audi_A2
mvg Peter_Audi_A2
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

[quote="Woco"]De A4 nog in bezit of deze op de A2 ingeruild???
Wij zijn naarstig op zoek naar auto uitbreiding namelijk
[/quote]OT: mij dunkt dat de A4 Avant 2.0 (zowel in benzine als diesel) een heel ander kostenplaatje betekent, zowel in vaste als gebruikskosten, dan een A2 TDI die je zoekt...
Wij zijn naarstig op zoek naar auto uitbreiding namelijk

Welkom hier Marcel. Veel veilige kilometers toegewenst met je nieuwe aanwinst. Ziet er mooi uit! Een A2 went snel en zul je steeds meer gaan waarderen. Althans, dat is mijn ervaring. Wij zijn van een A4 TDI Avant, via een A3 benzine, nu bij een A2 benzine aanbeland. Het bevalt nog steeds goed. De A2 biedt veel waar (en voldoende ruimte) voor je geld.