Albert van golf 4 naar A2
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Een goede keuze, van Golf 4 naar Audia2, nu onderscheidt je jezelf van de rest!! :lol:
Zoals Rens reeds in zijn reactie liet weten, je voorstellen is wel erg beknopt!! Je mag gerust iets meer over jezelf op het forum aan de medeforumleden kwijt hoor! :mrgreen:
(b.v. "hoe ben je tot deze keuze gekomen"? iets meer over je A2 (bwj., kleur, km-stand waar komt ie vandaan etc.) :?:
Theo
Zoals Rens reeds in zijn reactie liet weten, je voorstellen is wel erg beknopt!! Je mag gerust iets meer over jezelf op het forum aan de medeforumleden kwijt hoor! :mrgreen:
(b.v. "hoe ben je tot deze keuze gekomen"? iets meer over je A2 (bwj., kleur, km-stand waar komt ie vandaan etc.) :?:
Theo
Hahaha klopt even uitzoeken hoe alles werkt komen nog een paar foto's...
Ik ben Albert
Woon in Alkmaar ben sinds kort in het bezit van een audi a2...
Heb een audi a2 S-line
het is een 1.4 16 klepper zoals de meeste a2 tjes die rondrijden...
Auto heeft 138000 km op de teller
Verder voorzien van alle mooie S-line gadgets
Stoelen half leer met elektrische lendesteun
Grijze wijzerplaten
Boordcomputer
En heel belangrijk een cruise control
De reden voor een audi a2 was eigenlijk heel simpel wilde zuiniger en minder belasting gaan betalen en ik vind het hele leuke auto's en je ziet ze niet veel.
Binnenkort krijgt de auto een beurtje...
Heb inmiddels de luchtfilter en interieurfilter gekocht evenals de oliefilter en bougies...
Zal nog even op het forum kijken of jullie vooroordelen hebben voor bepaalde olie merken en soorten 8-)
Heb wel een verlanglijstje voor de auto:

Ik ben Albert
Heb een audi a2 S-line
het is een 1.4 16 klepper zoals de meeste a2 tjes die rondrijden...
Auto heeft 138000 km op de teller
Verder voorzien van alle mooie S-line gadgets
Stoelen half leer met elektrische lendesteun
Grijze wijzerplaten
Boordcomputer
En heel belangrijk een cruise control
De reden voor een audi a2 was eigenlijk heel simpel wilde zuiniger en minder belasting gaan betalen en ik vind het hele leuke auto's en je ziet ze niet veel.
Binnenkort krijgt de auto een beurtje...
Heb inmiddels de luchtfilter en interieurfilter gekocht evenals de oliefilter en bougies...
Zal nog even op het forum kijken of jullie vooroordelen hebben voor bepaalde olie merken en soorten 8-)
Heb wel een verlanglijstje voor de auto:
- Radio vervangen zit een concert 2 radio in
speakers upgraden
Ribbelgril
ramen achter een tintje donkerder maken voor de baby
voor de rest is de auto perfect
Kijk dat lijkt er al meer op,nomaals welkom en veilige km's met de a2 en hou de glimmende kant boven.
Om je ramen achter donkerder te maken kan je ook dit overwegen, privacy shades.
Deze heb ik zelf ook en bevallen zeer goed, makkelijk erin/eruit.
http://www.autovoordeelwinkel.nl/
Om je ramen achter donkerder te maken kan je ook dit overwegen, privacy shades.
Deze heb ik zelf ook en bevallen zeer goed, makkelijk erin/eruit.
http://www.autovoordeelwinkel.nl/
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
[quote="Lucas_A"]
Ribbelgril
[/list][/quote]
Dan hebben we al 2 dingen gemeen, 1e de A2, 2e Ik ben in Alkmaar geboren!
Dat van die (voor) oordelen over de te gebruiken olie, daar wodt je op je wenken bediend, is heel veel over geschreven in diverse topics, even zoeken dus.
Die geribde grille heb ik er ook in gezet.(fluitje van 'n cent, is compleet over te zetten)
Theo
Ribbelgril
[/list][/quote]
Dan hebben we al 2 dingen gemeen, 1e de A2, 2e Ik ben in Alkmaar geboren!
Dat van die (voor) oordelen over de te gebruiken olie, daar wodt je op je wenken bediend, is heel veel over geschreven in diverse topics, even zoeken dus.
Die geribde grille heb ik er ook in gezet.(fluitje van 'n cent, is compleet over te zetten)
Theo
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op het forum en veel veilige km's toegwenst. We zijn hier idd nieuwsgierig
naar foto's ....
naar foto's ....
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot