Voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Drenthe

21 mei 2012, 23:14 0 x

Beste liefhebbers,

Rustig mensen, goed volk hier...

Ik zal mij even voorstellen:

Mijn naam is Isaac en kom uit het mooie Drenthe. Na een lange zoektocht ,met o.a. tips van deze site, heb ik eindelijk een geschikte en (al zeg ik het zelf) prachtige A2 gevonden bij een Audi dealer.
A.s. vrijdag mag ik de beauty in ontvangst nemen :D
Het gaat om een piniengrüne 1.4 benzine uit 2001 met 78000 K op de klok. De wagen is altijd dealeronderhouden en lijkt mij in uitstekende staat.

Helaas foto's vanachter het hek, binnenkort wat meer...

Vriendelijke groet
Rens 79

21 mei 2012, 23:29 0 x

Welkom Isaac,

Mooi karretje gescoord met weinig km's.
Is net zo'n bijzondere kleur als die van thck.
Veel veilige km's en hou de glimmende kant boven
Romulus

21 mei 2012, 23:30 0 x

Welkom! Dat ziet er (voorlopig) al goed uit!

Leuk om van je te lezen, we zijn benieuwd naar het vervolg...
zoop

22 mei 2012, 00:15 0 x

Welkom! Mooie kleur zeg, ruilen :mrgreen:
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

22 mei 2012, 09:51 0 x

Welkom hier.

Inderdaad een mooie kleur. De allereerste A2 waar ik naar ging kijken had exact dezelfde kleur. Jammer genoeg mankeerde er teveel aan die auto (technisch, maar ook visueel), dus heb ik hem laten staan.

Veel veilige kilometers gewenst !!
audietje

22 mei 2012, 10:04 0 x

Ziet er goed uit. Mooie kleur zeker in combinatie met lichte kleur bekleding.
KM stand ook niet verkeerd. Ze verouderen niet hé die A2's.
Je bent mooi op tijd voor de meeting volgende maand, leuk ritje naar Reuver met je nieuwe aanwinst.
groet
audietje
Oort

22 mei 2012, 10:21 0 x

Goede smaak, Isaac. Ziet er goed uit en 'n mooie kleur (zie je niet vaak).
Veel plezier, geluk en veilige kilometers met je aanwinst.
En vrijdag ... enjoy!

Wim
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

22 mei 2012, 11:48 0 x

Mooi om te horen dat eenieder de kleur zo mooi vindt!! :lol:

En inderdaad, dezelfde kleur heb ik ook (en ook een 1.4 uit 2001)

Je zult overigens zien dat indien de zon er onder een bepaalde hoek op schijnt het groen plotseling bruin lijkt te zijn, heel apart.

Heel veel plezier ermee en hopenlijk veel probleemloze kilometers.

Theo
Drenthe

22 mei 2012, 12:09 0 x

Bedankt voor alle leuke reacties. De lak is inderdaad heel bijzonder, officieel heet het ook Piniengrün Perleffekt.
"Helaas" is het interieur lichtgrijs, beige zou natuurlijk helemaal goed matchen.
Moet binnenkort wel even wat A2 kwaaltjes verhelpen, namelijk:

De deurvanger
Condens rechter koplamp

Daarnaast moet er een trekhaak op komen voor een fietsendrager, iemand tips voor een niet al te duur adresje in noord/oost NL? Mag ook een 2e hands knobbel zijn...

Vriendelijke groet
falcon

22 mei 2012, 13:26 0 x

[quote="Drenthe"]Bedankt voor alle leuke reacties. De lak is inderdaad heel bijzonder, officieel heet het ook Piniengrün Perleffekt.
"Helaas" is het interieur lichtgrijs, beige zou natuurlijk helemaal goed matchen.
Moet binnenkort wel even wat A2 kwaaltjes verhelpen, namelijk:
De deurvanger
Condens rechter koplamp
Daarnaast moet er een trekhaak op komen voor een fietsendrager, iemand tips voor een niet al te duur adresje in noord/oost NL? Mag ook een 2e hands knobbel zijn... Vriendelijke groet[/quote]
Welkom hier! Heb dezelfde kleur, is inderdaad leuk om te zien dat 't de ene keer richting donkerbruin gaat en andere keer toch meer groen. Meeste mensen denken dat de auto nog vrij nieuw is dankzij de goede lak! Goed adres trouwens waar je de auto hebt laten checken!
Deurvanger kun je zelf uitermate prima vervangen. Kost zo'n 2 tientjes bij de dealer en heeft artikelnummer 8z0837249. Condens in je koplamp kun je het netst oplossen door je koplamp uit te bouwen (stekker eraf wippen met een schroevendraaier, 2 schroeven los, dan trek je 'm zo naar voren), te controleren waar een lekkage zit door in je koplamp te blazen, en dat met secondelijm of een randje kit af te dichten. Er zijn hier ook gebruikers die 2 gaatjes achterin de behuizing boren maar dat zou niet mijn voorkeur hebben.
Die "voordelige" trekhaak kun je wel op je buik schrijven. Nieuw kost de set zo'n 400 euro, en inbouwen kost ook al gauw een uur of 8. Mocht je inbouw zelf overwegen dan heb ik hier nog wat tips voor je. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Plaats reactie