Eeen fototje van de A2
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Welkom op het forum, ik zou zeggen, stel hem in levende lijve voor op onze meeting op 23-6-2012. Cuyk-Reuver, lijkt me te doen. We hebben al een aanmelding Michiel uit Cuyk, wellicht kunnen jullie samen op rijden.
- mj.jans
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Inderdaad lelijke wieldoppen.
Dit zijn stalen wintervelgen met winterbanden.
Volgende week Maandag heb ik de orginele 3L magnesium velgen, dat staat veel mooier!!
Ik zal eens kijken of ik de 23ste kan!!
Nog 1 uit Cuijk, dat is leuk!! (heb wel eens een blauwe zien staan, misschien is het die?)
Groeten!
Dit zijn stalen wintervelgen met winterbanden.
Volgende week Maandag heb ik de orginele 3L magnesium velgen, dat staat veel mooier!!
Ik zal eens kijken of ik de 23ste kan!!
Nog 1 uit Cuijk, dat is leuk!! (heb wel eens een blauwe zien staan, misschien is het die?)
Groeten!
Audi A2 1.2 TDI 3L 2004 186.000 km (01-2018)
- mj.jans
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Helaas kan ik niet naar de meeting......volgende x beter!
Inderdaad zijn de velgjes van een Lupo 3L overgenomen.
Wel nieuwe banden op laten leggen, maar niet in de 145 maat.
Net zoals mijn winterbanden 155/65/14 opgelegd (dus ik had al een verkeerde rolomtrek).
Maar dit scheelt maar 1 cm....hier kan ik mee leven.
Volgens http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htm kun je mooie berekening maken van wat de afwijking dan op de teller is.
Als het goed is rijd hij nu nog 5 km/uur langzmer dan dat de teller aan geeft.....dus zeker geen boet's...lol
Groeten!!!
Inderdaad zijn de velgjes van een Lupo 3L overgenomen.
Wel nieuwe banden op laten leggen, maar niet in de 145 maat.
Net zoals mijn winterbanden 155/65/14 opgelegd (dus ik had al een verkeerde rolomtrek).
Maar dit scheelt maar 1 cm....hier kan ik mee leven.
Volgens http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htm kun je mooie berekening maken van wat de afwijking dan op de teller is.
Als het goed is rijd hij nu nog 5 km/uur langzmer dan dat de teller aan geeft.....dus zeker geen boet's...lol
Groeten!!!
Audi A2 1.2 TDI 3L 2004 186.000 km (01-2018)