Voorstellen A2 1.4 Tdi Proline 2002
Hallo, bij deze wil ik mij even voorstellen
Mijn naam is Cornell en ben sinds kort in het bezit van een Audi A2 1.4Tdi proline.
Dagelijkse bestuurder is mijn vrouw die de A2 voor woon - werkverkeer gebruikt, en natuurlijk gebruiken we de A2 ook samen voor de prive kilometers.
Inmiddels toch al enkele km mee gereden en dit alles met uiterste tevredenheid.
Gr Cornell
Mijn naam is Cornell en ben sinds kort in het bezit van een Audi A2 1.4Tdi proline.
Dagelijkse bestuurder is mijn vrouw die de A2 voor woon - werkverkeer gebruikt, en natuurlijk gebruiken we de A2 ook samen voor de prive kilometers.
Inmiddels toch al enkele km mee gereden en dit alles met uiterste tevredenheid.
Gr Cornell
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Goedendag Cornell, welkom hier op het forum. Bedankt voor je intro, wellicht zou je een foto kunnen plaatsen van je A2 of nog beter, hem te tonen op de naderende meeting, (23-6) waarbij je direct kunt kennismaken met de rest van "de A2 familie" Gr Eric
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Welkom op dit forum Cornell, wellicht heb je wat foto's van jullie A2.
Ik zie dat je magazijnchef bent bij een VW/Audi dealer!
Ik hoop dat je je niet persoonlijk de kritiek aantrekt die af en toe via dit forum geuit wordt richting de Audi dealers!
Mag ik vragen bij welek dealer je werkzaam bent?
Theo
Ik zie dat je magazijnchef bent bij een VW/Audi dealer!
Ik hoop dat je je niet persoonlijk de kritiek aantrekt die af en toe via dit forum geuit wordt richting de Audi dealers!
Mag ik vragen bij welek dealer je werkzaam bent?
Theo
Zodra ik wat foto's heb gemaakt van de A2 zal ik die zeker hier plaatsen.
Ik ben overigens al meer dan 25 jaar werkzaam bij Auto Ames te Leerdam ( samenwerkend met de Waal Autogroep )
En ga gerust jullie gang wat jullie over dealers mededelen hoor, ik trek het me zeker niet persoonlijk aan. Ook ik weet maar al te goed dat er een hoop mensen met het kluitje het riet in worden gestuurt, en dat maak ik zelfs dagelijks mee door collega magazijnbeheerders.
Mochten jullie overigens vragen hebben.... dan zal ik mijn uiterste best doen om die te beantwoorden.
Ik ben overigens al meer dan 25 jaar werkzaam bij Auto Ames te Leerdam ( samenwerkend met de Waal Autogroep )
En ga gerust jullie gang wat jullie over dealers mededelen hoor, ik trek het me zeker niet persoonlijk aan. Ook ik weet maar al te goed dat er een hoop mensen met het kluitje het riet in worden gestuurt, en dat maak ik zelfs dagelijks mee door collega magazijnbeheerders.
Mochten jullie overigens vragen hebben.... dan zal ik mijn uiterste best doen om die te beantwoorden.
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Hallo Cornell,
Wat mij nog wel interesseert is hoe de keuze voor de A2 is ontstaan?
Heeft het feit dat je bij een audi dealer werkt hier iets mee te maken en zoja waarom dan de A2 (b.v. wat je daar gezien en gehoord hebt over de A2) of zijn het heel andere beweegredenen die bij de keuze een rol hebben gespeeld?
Theo
Wat mij nog wel interesseert is hoe de keuze voor de A2 is ontstaan?
Heeft het feit dat je bij een audi dealer werkt hier iets mee te maken en zoja waarom dan de A2 (b.v. wat je daar gezien en gehoord hebt over de A2) of zijn het heel andere beweegredenen die bij de keuze een rol hebben gespeeld?
Theo
Welkom Cornell!
Dat klinkt als een fijne kilometervreter. Net als Theo ben ik wel benieuwd of je de auto "toevallig" tegenkwam of dat je hem doelbewust/langdurig gezocht hebt. Foto's maken het natuurlijk helemaal af, en dat mag gezien je profiel geen probleem zijn :mrgreen:
Veel plezier ervan!
Dat klinkt als een fijne kilometervreter. Net als Theo ben ik wel benieuwd of je de auto "toevallig" tegenkwam of dat je hem doelbewust/langdurig gezocht hebt. Foto's maken het natuurlijk helemaal af, en dat mag gezien je profiel geen probleem zijn :mrgreen:
Veel plezier ervan!
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op het forum en veel veilige km's toegewenst.
Zoals je hebt gemerkt, we zijn gek op foto's ...
mvg Peter_Audi_A2
Zoals je hebt gemerkt, we zijn gek op foto's ...
mvg Peter_Audi_A2
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot