weer een nieuw lid op het forum
hallo allemaal,
ik heb 2 weken geleden mijn eerste a2 aangeschaft. een donkerblauwe 2003 fsi met glazen dak.
heb deze in culemborg gekocht. ( mischien al bekend op het forum?)
na een paar weken zoeken en bieden op martplaats speurders kapaza en 2dehands een naar ons inzien een geweldige wagen gekocht.
de wagen bevalt zo goed dat ik gisteren in belgie een 1.4 met heb bijgekocht zodat ik en mijn vrouw allebij in een a2 gaan rijden.
het is wel een verschil, mijn vrouw heeft de laatste 5 jaar opel gereden, eerst een corsa 2002 cdti en daarna een astra 2005 cdti maar i.v.m. de geboorte van ons zoontje was een diesel niet meer nodig! maar dan is de a2 toch wel wat meer auto!
ik ben benieuwd hoe de a2 het vol gaat houden.
ik heb 2 weken geleden mijn eerste a2 aangeschaft. een donkerblauwe 2003 fsi met glazen dak.
heb deze in culemborg gekocht. ( mischien al bekend op het forum?)
na een paar weken zoeken en bieden op martplaats speurders kapaza en 2dehands een naar ons inzien een geweldige wagen gekocht.
de wagen bevalt zo goed dat ik gisteren in belgie een 1.4 met heb bijgekocht zodat ik en mijn vrouw allebij in een a2 gaan rijden.
het is wel een verschil, mijn vrouw heeft de laatste 5 jaar opel gereden, eerst een corsa 2002 cdti en daarna een astra 2005 cdti maar i.v.m. de geboorte van ons zoontje was een diesel niet meer nodig! maar dan is de a2 toch wel wat meer auto!
ik ben benieuwd hoe de a2 het vol gaat houden.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ook namens mij, welkom op het forum, hoop je in de zeer nabije toekomst te mogen spreken en het mooie glazen dak te mogen bewonderen, ik dat je met het dak open naar Reuver kunt rijden. 8-)
naar reuver rijden zit er helaas niet in, ik krijg mijn dienst niet gewisseld, ik werk in een automaterialenzaak in eindhoven en moet juist die zaterdag werken.
maar mochten er mensen uit de regio eindhoven korting willen op onderdelen, laat maar weten
maar mochten er mensen uit de regio eindhoven korting willen op onderdelen, laat maar weten
Dat is nog eens mazzel, Arnold :mrgreen:
Binnen twee weken twee A2's!
Leuk, het lijkt wel of er steeds meer A2-piloten met jonge kinderen bij komen. Ik kan er zo een aantal noemen die kleintjes hebben (mijzelf incluis) of binnenkort verwachten. Ik vind de A2 een erg praktische auto met een klein kind (toegegeven, met meer wordt het vast ergens krap).
Ik zie je vast een keer rijden hier in de lichtstad...
Veel plezier ervan en veel veilige kilometers!
Binnen twee weken twee A2's!
Leuk, het lijkt wel of er steeds meer A2-piloten met jonge kinderen bij komen. Ik kan er zo een aantal noemen die kleintjes hebben (mijzelf incluis) of binnenkort verwachten. Ik vind de A2 een erg praktische auto met een klein kind (toegegeven, met meer wordt het vast ergens krap).
Ik zie je vast een keer rijden hier in de lichtstad...
Veel plezier ervan en veel veilige kilometers!
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op het forum en veel plezierige km's met de A2's toegewenst.
mvg Peter_Audi_A2.
mvg Peter_Audi_A2.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot