Ik kijk al een tijdje rond op dit forum omdat ik een A2 aangeschaft had. Sinds kort ook maar geregistreerd op dit forum en afgelopen maandag de A2 eindelijk mogen afhalen! Wat een heerlijke auto!
Sommige hebben misschien al eerdere berichten gezien, aangezien van de A2 gelijk het lampje van de stuurbekrachtiging ging branden. Helaas heeft de pomp het kort daarna ook begeven. Nadat de pomp het vandaag begeven had heeft de garage gelukkig goed gereageerd en gelijk de auto opgehaald. Deze avond was de auto alweer klaar en kon ik hem alweer ophalen! Laten we hopen dat ik er nu meer plezier van heb!
De A2 is een zilvergrijze 1.4 uit bouwjaar 2001. De auto heeft op dit moment ongeveer 84.000 gelopen en is ingevoerd uit Luxemburg. Dat betekent dus wel dat hij een mooi nieuw kenteken heeft

Het enige dat ik misschien ooit nog eens zou willen is cruise control en 'comfort knipperlichten' (1 keer klikken, 3 keer knipperen dus). Wie weet is dat nog een mooie toevoeging voor de toekomst.

Binnenkort ook eens een keer goede foto's maken. Deze foto is helaas een Instagram foto voor op Facebook. Maar goed, beter iets dan niets ;-)