Al erg veel op dit forum rondgekeken omdat ik al een tijdje opzoek ben naar een A2. Deze auto zal voornamelijk door mijn vrienin gereden worden en door mij als ik meerdere mensen meer moet nemen of grotere spullen moet vervoeren.
Hebben op dit moment 2 auto's maar we houden schijnbaar beide van onpraktisch. Mijn vriendin heeft een VW kever uit 1970 en ikzelf rij een audi TT 8n :lol:
Vanwege mijn liefde voor audi dus als "praktische" auto opzoek naar een A2. De kever doet er geen goed aan de winter door te rijden en nu mijn vriendin echt een auto nodig gaat hebben het hele jaar door moet er dus iets bijkomen. De kever wordt dan definitief hobby auto. Het enige probleem is dat ik in NL niet echt kan vinden wat me aanstaat. Ik heb een budget van rond de € 5000,- waarvoor ik een benzine 1.4 zoek met lieft een lage kilometerstand. Nu ben ik via dit forum terecht gekomen bij Jan Eenink waarmee ik nu aan het mailen ben. Hij gaat me helpen de juiste te vinden, waarschijnlijk uit duitsland. Omdat ik zelf weinig tijd heb om een auto te gaan bekijken en vervoeren uit Duitsland etc. ga ik kijken of ik er met hem uitkom.
Ons huidige "wagenpark"