Van Saab naar Audi!!!

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Jered vd O

31 aug 2012, 22:05 0 x

Bij deze meldt een potentiële Audi A2 rijder zich...

Ik ben Jered van den Outenaar, woon in Vlissingen en ben gelukkig getrouwd met een Belgische, waarmee ik samen twee kinderen heb: een jongen van 5 jaar die luistert (als hij zin heeft) naar de naam Qiandro en een meisje van 2 jaar met de naam Kyra.

Momenteel verplaatsen wij ons in een heerlijk rijdende Saab 9-3 2.2 TiD, een ruime 5-deurs auto die van veel luxe is voorzien (leer, stoelverwarming, ACC, cruise control, sportonderstel en mooie 17" Viggen velgen). Helaas staat de auto sinds vandaag te koop, maar we hopen van harte dat binnenkort een mooie Audi A2 1.4 TDI zijn plaats gaat vervangen. Op dit moment zijn wij zoekende naar een geschikte occassion, morgen hebben we de eerste afspraak om een A2 te bezichtigen. Mijn vader rijd al jaren Audi (diverse varianten A4 en A6), maar met de A2 ben ik nog niet zo bekend. Tips zijn daarom ook van harte welkom... *HINT*

Enkele foto's van onze huidige auto:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En niet schrikken, ook nog een foto van mijzelf in de Saab:

Afbeelding

Ik hoop dat jullie mij binnenkort als een Audi A2-rijder mogen verwelkomen :)
Pet

31 aug 2012, 22:10 0 x

Welkom

De fotos zijn erg groot

Voor Tips zie form daar kun je veel op vinden waar je op moet letten

Gr pet
Jered vd O

31 aug 2012, 22:14 0 x

[quote="Pet"]Welkom

De fotos zijn erg groot

Voor Tips zie form daar kun je veel op vinden waar je op moet letten

Gr pet[/quote]

Ik zie je bericht nu pas, maar heb zojuist al mijn originele bericht aangepast en de grote foto's eruit gehaald... Op het saabforum past 'ie het formaat automatisch aan, moet even wennen aan dit forum ;) Enniewee, toch bedankt!
okuki

31 aug 2012, 23:46 0 x

Welkom op het forum, hopelijk vinden jullie een A2'tje naar jullie hart.

frederik
Romulus

01 sep 2012, 00:15 0 x

Welkom hier! Bekende naam van het Saabforum, waar ik geregeld de stille meelezer uithang. Stiekem kijk ik altijd nog met een scheef oog naar Saab (900 NG of 9-3) vanwege het heerlijk eigenzinnige ervan. Het verstand zegt dan telkens dat de A2 de betere auto is (in elk geval het verbruik, en naar mijn gevoel ook de onderhoudsgevoeligheid, maar dat kan biased zijn door de torenhoge km-standen die veel Saabs bereiken). Jammer, heel jammer dat de deuren in Trollhättan gesloten zijn en vermoedelijk wel zullen blijven. Het Saabforum is dan wel een grote gezellige club, hou het er maar op dat wij een kleine (maar groeiende) gezellige club zijn :mrgreen:
Drenthe

01 sep 2012, 00:28 0 x

Welkom hier! Het kan je vast helpen met de zoektocht naar een geschikte A2

Jammer dat je je 9-3 moet verkopen, meer comfort en klasse kan je naar mijn mening niet krijgen voor het geld.

Groet
Jered vd O

01 sep 2012, 00:49 0 x

[quote="Romulus"]Welkom hier! Bekende naam van het Saabforum, waar ik geregeld de stille meelezer uithang. Stiekem kijk ik altijd nog met een scheef oog naar Saab (900 NG of 9-3) vanwege het heerlijk eigenzinnige ervan. Het verstand zegt dan telkens dat de A2 de betere auto is (in elk geval het verbruik, en naar mijn gevoel ook de onderhoudsgevoeligheid, maar dat kan biased zijn door de torenhoge km-standen die veel Saabs bereiken). Jammer, heel jammer dat de deuren in Trollhättan gesloten zijn en vermoedelijk wel zullen blijven. Het Saabforum is dan wel een grote gezellige club, hou het er maar op dat wij een kleine (maar groeiende) gezellige club zijn :mrgreen:[/quote]

Ik zou zeggen: doe een bod op die van mij. Je hebt het al over hoge kilometerstanden. Mijn Saab is vandaag weer bijna probleemloos (kleinigheidje: stuurkogel rechts moest vervangen worden) APK-goedgekeurd. Ondertussen staat er bijna 370.000 km op de teller, waarvan ik de laatste 73.000 er zelf heb bijgezet, eigenlijk zonder problemen of zonder grote onkosten.

PS: gebruik je dezelfde username op het Saabforum?
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

01 sep 2012, 11:19 0 x

Welkom, succes met de verkoop van de saab, kan misschien even duren aangezien je het hier hebt (net als bij de A2 over liefhebbers en niet de "gemiddelde" autorijder.

Theo
Romulus

01 sep 2012, 12:59 0 x

Ja, dezelfde username, maar daar zul je geen berichten van vinden ;)

Nee, op de jouwe ga ik niet bieden. We hebben aan één auto genoeg en de A2 gaat er echt niet uit. Bovendien rijdt de Saab (ook) voor ons zoveel duurder, dat gaat de directie nooit goedkeuren ;) Maar oprecht succes met de verkoop, ik hoop dat je snel een liefhebber vindt!
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

02 sep 2012, 20:37 0 x

Welkom op het forum, en suc6 met de zoektocht naar een passende vervanging voor de Saab.

Zeker nu de produktie gestopt is, zal de Saab meer en meer een liefhebbersauto worden,
Net als de A2 dus ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
Plaats reactie