Hallo
Ik heb een maand geleden een geimpoteerde A2 gekocht. Bouwjaar 2002, 1.6 FSI met panoramadak, 104000 km. Kleur dolfijn grijs. De vorige eigenaar had de distributie-riem en de waterpomp laten vervangen. De auto was kennelijk in Duitsland ooit een speciale uitvoering. Uiterlijk S-line, sport interieur met meerder opties. RS 4 originele audi 17 inch wielen. De auto was niet voorzien van een cruise controle en die ik vandaag laten monteren bij Maja in Waddinxveen. Werkt perfect. Verder heb ik de auto preventief laten bekijken door de audi dealer. Die heeft een aantal sensors vervangen. Ik ben ook nog verplan om de stabilisatorstang te vervangen omdat deze nogal luidruchtig is. Een gave wagen.
[quote="Peet"]Ik heb een maand geleden een geimpoteerde A2 gekocht. Bouwjaar 2002, 1.6 FSI met panoramadak, 104000 km. Kleur dolfijn grijs. De vorige eigenaar had de distributie-riem en de waterpomp laten vervangen. De auto was kennelijk in Duitsland ooit een speciale uitvoering. Uiterlijk S-line, sport interieur met meerder opties. RS 4 originele audi 17 inch wielen. De auto was niet voorzien van een cruise controle en die ik vandaag laten monteren bij Maja in Waddinxveen. Werkt perfect. Verder heb ik de auto preventief laten bekijken door de audi dealer. Die heeft een aantal sensors vervangen. Ik ben ook nog verplan om de stabilisatorstang te vervangen omdat deze nogal luidruchtig is. Een gave wagen.[/quote]
Ook Hallo en welkom
het is een mooie omschrijving van jouw A2 maar foto`s zeggen meer dan woorden.
Veel veilige km´s en hou de glimmende kant boven
Ook Hallo en welkom
het is een mooie omschrijving van jouw A2 maar foto`s zeggen meer dan woorden.
Veel veilige km´s en hou de glimmende kant boven