Audi A2 1.2 TDI 3L aangeschaft.
Beste.........,
Afgelopen zaterdag een Audi A2 1.2 TDI 3L gekocht uit 2001.
Vandaag heen en weer naar mijn werk en tot nu toe is het A2-virus toegeslagen!
Alleen de antenne zit los, ga ik morgen naar laten kijken. Er zou nu water naar binnen kunnen, moet ik wat aan doen!
Gr. Martin.
Afgelopen zaterdag een Audi A2 1.2 TDI 3L gekocht uit 2001.
Alleen de antenne zit los, ga ik morgen naar laten kijken. Er zou nu water naar binnen kunnen, moet ik wat aan doen!
Gr. Martin.
- Audi_gekkie
[quote="Martin40"]Beste.........,
Gr. Martin.[/quote]
Ja dat is niet best die virus!
Medicijnen zijn onzinnig hiervoor.
Martin, gefeliciteerd met je A2.
Hoe ben je tot dit besluit gekomen om een A2 te kiezen?
Uiteraard zien wij graag foto's van je ziektekiem.
PS. Die loszittende antenne kun je die niet laten maken bij de verkoper?
Voorlopig even met ducktape de boel dichthouden
Gr. Martin.[/quote]
Ja dat is niet best die virus!
Medicijnen zijn onzinnig hiervoor.
Martin, gefeliciteerd met je A2.
Hoe ben je tot dit besluit gekomen om een A2 te kiezen?
Uiteraard zien wij graag foto's van je ziektekiem.
PS. Die loszittende antenne kun je die niet laten maken bij de verkoper?
Voorlopig even met ducktape de boel dichthouden
- Audi_gekkie
[quote="Bart"]Veel plezier met je auto! Ik heb er sinds 3 jaar ook een en geen spijt van....maar antenne??waar?[/quote]
Bij mij zit deze ook intern in de voorruit denk ik, maar ik heb ze ook gezien met een soort vinnetje midden-achterop het dak.
Ik vermoed dat hij dat bedoelt.
Weet iemand of die interne antenne of juist dat vinnetje op het dak een optie was?
Of zijn het juist bepaalde bouwjaren?
Bij mij zit deze ook intern in de voorruit denk ik, maar ik heb ze ook gezien met een soort vinnetje midden-achterop het dak.
Ik vermoed dat hij dat bedoelt.
Weet iemand of die interne antenne of juist dat vinnetje op het dak een optie was?
Of zijn het juist bepaalde bouwjaren?
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Volgens mij is dat vinnetje juist after-market. Alle A2's hebben van huisuit een interne antenne. Vandaar ook die beroerde ontvangst. Daarom moet je bij sommige (niet alle) after-market radio's zo'n "spook versterker" hebben om een goede ontvangst te garanderen. En zelfs dan nog. Heb ik geen last van bij de carbio. Die heeft op zijn "schouder" achter gewoon een sprietje staan, en zelfs als ik door de tunnel onder de Noord rij, dan hou ik nog ontvangst op de FM..
Het vinnetje is niet after-market maar behoort bij de optie voor telefoon-voorbereiding. Het betreft hier dus de gsm-antenne, die tegenwoordig vrijwel niet meer gebruikt zal worden... Gekopieerd vanuit de Duitse prijslijst:
Handyvorbereitung (Bluetooth) mit Freisprecheinrichtung (auf der Tunnelkonsole, Dualband (D- und E-Netz), Bedienung über Multifunktionslederlenkrad falls mitbestellt), kurze Dachantenne, Bluetooth-Schnittstelle, kabellose Adapter (werden auch bei Bluetooth-Handys benötigt) und Informationen über kompatible Handys erhalten Sie bei Ihrem Audi Partner (nur in Verbindung mit einer Audi Radioanlage bestellbar)
Handyvorbereitung (Bluetooth) mit Freisprecheinrichtung (auf der Tunnelkonsole, Dualband (D- und E-Netz), Bedienung über Multifunktionslederlenkrad falls mitbestellt), kurze Dachantenne, Bluetooth-Schnittstelle, kabellose Adapter (werden auch bei Bluetooth-Handys benötigt) und Informationen über kompatible Handys erhalten Sie bei Ihrem Audi Partner (nur in Verbindung mit einer Audi Radioanlage bestellbar)
- duitse degelijkheid
Leuk man ...gefelciteerd, heb ook een 1.2 TDI UIT 2001,rijdt als een zonnetje , 1litertje diesel op 29 KM gemiddeld in deze winterse tijden is toch niet slecht lijkt mij.
Wat voor optie,s zitten er bij jou op ? die van mij is n.l heel basic....geen strbkr. geen airco,geen c.v.
Wat betreft de antenne ,die zit bij mij ook intern ergens...zal wel de voorruit zijn en ik heb gewoon een prima ontvangst wat betreft radiozenders....en een geluid dat klinkt als een klok !!
Welliswaar alleen in de voorportieren speakers... 2 beneden en 2 kleintjes boven naast de hendel waar je je deur mee opent. Iets van tweeters of zo ??
Wat voor optie,s zitten er bij jou op ? die van mij is n.l heel basic....geen strbkr. geen airco,geen c.v.
Wat betreft de antenne ,die zit bij mij ook intern ergens...zal wel de voorruit zijn en ik heb gewoon een prima ontvangst wat betreft radiozenders....en een geluid dat klinkt als een klok !!
Welliswaar alleen in de voorportieren speakers... 2 beneden en 2 kleintjes boven naast de hendel waar je je deur mee opent. Iets van tweeters of zo ??
Hoi allemaal,
Leuk al jullie reacties!
Mijn keuze voor de A2 komt eigenlijk een beetje als verrassing. Wij waren op zoek naar een VW Lupo 3L en zo bij de A2 terecht gekomen.
Durf zo niet gelijk alle optie's op te noemen hoor, maar stuurbekrachtiging en climate controle zit er op.
Jullie hebben gelijk wat de antenne betreft, deze is niet orgineel. Is inderdaad voor de telefoon.
Ondertussen bij de VW/Audi-dealer geweest en deze hebben mij keurig en zelfs kosteloos geholpen. De antenne is eraf en het gat met een orgineel Audi-dopje(!) dicht gemaakt.
De orginele antenne zit inderdaad verwerkt in de achteruit.
De verkoper heeft mij hier keurig op gewezen, dus het was zeker geen verrassing achteraf.
Wij hebben de auto gekocht van Jan Eenink uit Ruurlo en zijn zeer keurig en correct geholpen! Jan heeft deze auto uit Duitsland gehaald. Echt een aanrader dit adres!
Hoe zuinig ik rij weet ik nog niet, want afgelopen zaterdag de auto aangeschaft en ik rij nog op mijn eerste tank diesel!
De wieldoppen zijn wel orgineel, maar hebben de nodige gebruikerssporen. Heeft iemand een idee?
Weet iemand hoe ik op de site foto's toe kan voegen? Nog niet echt goed gekeken hoor, maar misschien weten jullie het zo?
Gr. Martin.
Leuk al jullie reacties!
Mijn keuze voor de A2 komt eigenlijk een beetje als verrassing. Wij waren op zoek naar een VW Lupo 3L en zo bij de A2 terecht gekomen.
Durf zo niet gelijk alle optie's op te noemen hoor, maar stuurbekrachtiging en climate controle zit er op.
Jullie hebben gelijk wat de antenne betreft, deze is niet orgineel. Is inderdaad voor de telefoon.
Ondertussen bij de VW/Audi-dealer geweest en deze hebben mij keurig en zelfs kosteloos geholpen. De antenne is eraf en het gat met een orgineel Audi-dopje(!) dicht gemaakt.
De orginele antenne zit inderdaad verwerkt in de achteruit.
De verkoper heeft mij hier keurig op gewezen, dus het was zeker geen verrassing achteraf.
Wij hebben de auto gekocht van Jan Eenink uit Ruurlo en zijn zeer keurig en correct geholpen! Jan heeft deze auto uit Duitsland gehaald. Echt een aanrader dit adres!
Hoe zuinig ik rij weet ik nog niet, want afgelopen zaterdag de auto aangeschaft en ik rij nog op mijn eerste tank diesel!
De wieldoppen zijn wel orgineel, maar hebben de nodige gebruikerssporen. Heeft iemand een idee?
Weet iemand hoe ik op de site foto's toe kan voegen? Nog niet echt goed gekeken hoor, maar misschien weten jullie het zo?
Gr. Martin.