Het heeft even geduurd maar het is tijd om me maar even voor te stellen op het A2 Forum.
Mijn naam is Ron en ben in het bezit van een super leuke A2 vanaf 14 januari. Al het strooizout en sneeuw zorgde ervoor dat ik niet eerder de kans had een paar representatieve foto's te maken voor op het forum..
Ik ben 53 jaar werk als zelfstandige (interim- en project manager) en ben al 32 jaar gelukkig getrouwd (jawel hoor met de zelfde vrouw). Ben bovendien vader van 2 volwassen kinderen en woon in het prachtige zuid-oost Brabant.
Mijn Peugeot 307SW HDI stond steeds meer op de inrit, en was aan vervanging toe.
Mijn pakket van eisen was, minimaal 4 deuren, plek voor 4 volwassenen representatief en de mogelijkheid iets mee te nemen naar mijn bootje in het weekend. Met de weinige KM's die ik tegenwoordig rijd ivm mijn werk vanaf kantoor aan huis, was een benzine auto vanzelfsprekend.
Mijn zoon (monteur en zelf ook Audi rijder) adviseerde mij eens serieus naar een A2 te gaan kijken.... en zo ben ik in een A2'tje terecht gekomen.
Ik ben super tevreden, rijd super zuinig (laatste keer 1:14,9) en kan met een gerust hart bij de klant aankomen.
Model is leuk, en voldoende plek om een paar volwassenen mee te nemen en als het nodig is passen de laptopjes etc. ook nog eens achter in het "katte"bakje...
In het verleden heb ik A4 en A6 gereden, zowel diesel als benzine, je mag het dan niet vergelijken, en ik weet niet hoe ze het voor elkaar gekregen hebben, maar in een A2 rijd je voor je gevoel toch écht in een Audi. Ik vind dat erg knap gedaan van Audi. 8-)
Plannen met de A2:
dubbel DIN audio met navigatie inbouwen (ligt klaar), met mijn zoon, die heeft dat ook al eens in een A4 gedaan
micro switch vervangen in het slot aan de bestuurders kant
toetsjes van airco en lichtschakelaar bijwerken de eerste eigenaresse was een vrouw, met lange nagels (spuiten met rubberdip of hoe dat ook heten mag)
En heel veel lezen en leren van het A2-Forum, zelf je A2 perfectioneren geeft tenslotte de meeste voldoening

Groeten en tot ziens onderweg!
Ron
[album]720[/album]