Me toch nog even voorstellen...

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
MrBackflip

03 mei 2013, 22:59 0 x

Dag Audi lovers,

Toen de A2 net uitkwam mocht ik een firma wagen kiezen. Mijn keuze ging tussen een goed uitgeruste VW Golf of een Basic A3. Ik koos voor de Audi A3 Ambition. Ik had toen een Audi 100 voor mijn vrouw. De A2 (zonder opties) was boven mijn budget en koste meer dan mijn A3.

Toen ik bijna 5 jaar geleden zelf een tweede handswagen moest kopen koos ik bewust voor de A2. Mijn 4e Audi. Aluminium Space frame, en de toch wel mooie lijnen van de airodynamische body vond ik top. De uitrusting, met airco, is alles wat een wagen nodig heeft.

De opklapbare zetels achteraan en de valse bodem met daaronder het materiaal en batterij zijn ook slim. De gebruikte materialen zeer degelijk en het verbruik nog steeds revolutionair! Restwaarde zit ook nog steeds goed!

In 4 jaar tijd had ik nog geen problemen, enkel onderhoud. Dit forum, waar ik reeds een oplossing vond voor een sputterende motor probleem, is de max!

Ik ben blij en trots op mijn aankoop beslissing en ik ben een echte Audi A2 fan en iedereen mag dat weten!

Groeten! Jan
Audi_gekkie

04 mei 2013, 03:26 0 x

[quote="MrBackflip"]Dag Audi lovers,

Toen de A2 net uitkwam mocht ik een firma wagen kiezen. Mijn keuze ging tussen een goed uitgeruste VW Golf of een Basic A3. Ik koos voor de Audi A3 Ambition. Ik had toen een Audi 100 voor mijn vrouw. De A2 (zonder opties) was boven mijn budget en koste meer dan mijn A3.

Toen ik bijna 5 jaar geleden zelf een tweede handswagen moest kopen koos ik bewust voor de A2. Mijn 4e Audi. Aluminium Space frame, en de toch wel mooie lijnen van de airodynamische body vond ik top. De uitrusting, met airco, is alles wat een wagen nodig heeft.

De opklapbare zetels achteraan en de valse bodem met daaronder het materiaal en batterij zijn ook slim. De gebruikte materialen zeer degelijk en het verbruik nog steeds revolutionair! Restwaarde zit ook nog steeds goed!

In 4 jaar tijd had ik nog geen problemen, enkel onderhoud. Dit forum, waar ik reeds een oplossing vond voor een sputterende motor probleem, is de max!

Ik ben blij en trots op mijn aankoop beslissing en ik ben een echte Audi A2 fan en iedereen mag dat weten!

Groeten! Jan[/quote]

Hoi Jan.
Wauw wat een enthousiasme :lol:
Goed dat je je nog even voorstelt. ;)
Welke Audi heb je nog meer gehad naast de 100, A2 en A3?
Was die 100 een type 44? Bouwjaar 1983-1991.
Zelf heb ik 13 jaar een type 44 gehad uit 1987, maar uiteindelijk verkocht. :cry:
We zijn wel heel benieuwd hoe je trots er uit ziet.
Foto's zijn daarom altijd welkom.
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

04 mei 2013, 10:05 0 x

Welkom op het forum, je hebt inmiddels al wat ervaring met de A2. Goed te lezen dat je nog weinig
problemen tegen bent gekomen in de afgelopen jaren. Bewijs dat de auto kwalitatief goed in elkaar zit ...
En dat voor een auto van inmiddels 10 jaar oud. Hoeveel km heb je in die 5 jaar gereden?
We zijn idd. gek op foto's ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
Plaats reactie