even voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
klaasold

08 mei 2013, 10:43 0 x

hallo allen,

Ik ben Klaas en vanaf gisteren lid geworden van dit forum. Ben een bezitter van een a2 uit 2002. Deze begin dit jaar gekocht omdat de verhalen rondom zuinigheid zo goed klonken. Heb de auto gekocht zonder proefrit te maken omdat het er allemaal wel redelijk goed uit zag. Toen ik er in wegreed was ik erg onder de indruk van het rijcomfort. Lekker stil en goede wegligging. ik heb meer dan 35 jaar in dikke leas auto s gereden maar de a2 kan er echt aan tippen. Goede keus dus.

Het forum had ik al eens bezocht voor info over een trekhaak. Deze zit er inmiddels onder. De echte reden tot lidmaatschap kwam doordat ik voor de Rabo een rode a2 zag staan met een tandemasser er achter. Foto gemaakt net toen de eigenaar naar buiten kwam. Meer aanhanger dan auto dus. De eigenaar was zeer enthousiast over zijn a2 1600 en ook van 2002 vertelde ook over dit forum.

Wat mij opviel was de mooie chroom gril die hij op zn auto had. Hij vertelde nog dat deze gewoon te koop zou zijn. Helaas heb ik niet zijn naam maar wel een vermoeden omdat hij op Patrick lijkt? ( voor als hij dit mocht lezen).

Mijn vraag is dus hoe kom ik aan zo n mooie gril. Ik heb er nog zo n maf zwart geval op.

groetjes Klaas.
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

08 mei 2013, 11:07 0 x

Welkom hier !!

En zo'n chroom grille nog nooit gezien. Bij mijn weten heb je, vanaf fabriek uit, alleen de zwarte glanzende of matte dichte grille, of ribbelgrille (modeljaar 2004 en later).
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

08 mei 2013, 19:23 0 x

Welkom op het forum, en de A2 is inmiddels al door je ingereden.

We zijn hier gek op foto's van de A2, en ik ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig
naar de A2 - tandemasser-combinatie ...

Ik heb zelf een matzwarte grille (hoort bij de color.storm uitvoering) en heb op Ebay wel
eens gekeken naar een alternatieve grille, helaas niets gevonden.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
Audi_gekkie

08 mei 2013, 22:03 0 x

Hallo Klaas,

Welkom op dit forum.
Heb je de A2 bij een garage gekocht en is het een originele Nederlandse of een ingevoerde?
Wel lef hebben om geen proefrit te maken. Er kunnen zoveel mankementen naar boeven komen na een proefritje.
Waarom een A2?

En chromen grille? Dat lijkt mij voor geen meter staan, maar misschien moet ik het eerst zien. :roll:
Veel plezier met de A2 en zoals eerder gezegd, graag wat foto's van je aanwinst.
Plaats reactie