Even voorstellen: Nieuwe A2 rijder

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Dirk van der Schaaf

03 apr 2010, 16:30 0 x

Even voorstellen: Dirk van der Schaaf uit Lathum (bij Arnhem). Enkele dagen geleden heb ik (via een garage) een uit Duitsland geimporteerde A2 gekocht, die mijn vrouw zo fraai vindt dat zij er nu voornamelijk in rijdt
Omdat er een duitsttalige handleiding bij zit en mijn vrouw van Aruba komt waar ze geen duits op school kregen zoek ik een nederlandstalige handleiding. Kan iemand mij hieraan helpen?

Ik weet zelf niet eens wat voor type A2 het is. In de bijgeleverde documentatie zag ik het volgende:
type: 8Z (733)
uitvoering: 009

Ik heb dus een nederlandse handleiding nodig van dit type en uitvoering. Kan iemand mij hieraan helpen? Om een idee te geven: in de auto zit een boordcomputer met geregelde airco, electrisch bestuurbare ramen en spiegels, verstelbare stoelen voor, cruiscontrol, een radio met tape, etc.

Alvast bedankt,

Dirk van der Schaaf
@lf

03 apr 2010, 19:28 0 x

Welkom op ons forum. Bij mijn A2 zat ook geen Nederlandstalig boekje. Heb ik gewoon origineel via de dealer gekocht voor € 35,- inclusief een keurig hoesje. Binnen 4 werkdagen hadden ze hem geleverd.

Veel plezier met jullie A2!

@lf
Dirk van der Schaaf

03 apr 2010, 21:01 0 x

Hi @lf,

bedankt voor de tip, ga ik gelijk doen.
Mooie A ook!

met vriendelijke groet,

Dirk van der Schaaf
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

04 apr 2010, 13:35 0 x

Hallo Dirk,

Even bij Zenna langs gaan (vlak bij jou in de buurt), daar heb ik mijn boekje ook besteld en hoefde het niet eens te betalen (komt misschien omdat ik daar ook mijn A4 gekocht heb!).

Bij welke garage heb je de A2 gekocht!

Ps: Deze A2 rijder woont in Zevenaar!

Succes ermee.

Theo
Dirk van der Schaaf

04 apr 2010, 14:59 0 x

Hi Theo,

Bedankt voor de tip. IK ga het even uitzoeken.

Ik heb mijn A2 bij een garage in Emmen gekocht: Het Spoor.

Ik kwam daar omdat ik ook interesse heb in een Lupo.

Deze garage importeert A2's en Lupo's uit Duitsland.

met vriendelijke groet,

Dirk van der schaaf
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

04 apr 2010, 19:40 0 x

OK, ik was even bang dat je hem in Apeldoorn of Vaassen had gekocht, daar zitten momenteel een aantal handelaren die op grote schaal A2's importeren (zij hebben nu kennelijk ontdekt dat dit autootje hier goed in de markt ligt) maar er zit daar veel onbetrouwbaar spul bij.

Succes ermee

Ps: plaats z.s.m. een fotoo van je A2.

Theo
Dirk van der Schaaf

04 apr 2010, 20:07 0 x

Hi Theo,

bedankt voor je reactie. En goed om dit soort dingen met elkaar uit te wisselen.
Er is volgens mij een toenemende vraag naar A2's met die 1.2 tdi motor.

Ik zal proberen een foto'tje op mijn account te zetten.
Even geduld nog, ik ben van nature niet zo handig met dit soort dingen.

met vriendelijke groet,

Dirk van der Schaaf
Peter

04 apr 2010, 21:06 0 x

[quote="Thck"]OK, ik was even bang dat je hem in Apeldoorn of Vaassen had gekocht, daar zitten momenteel een aantal handelaren die op grote schaal A2's importeren (zij hebben nu kennelijk ontdekt dat dit autootje hier goed in de markt ligt) maar er zit daar veel onbetrouwbaar spul bij.

Succes ermee

Theo[/quote]

Garage Het Spoor haalt ook op grote schaal 3L versies van de Lupo en de A2 uit Duitsland. Ik weet niet of dat iets zegt over de betrouwbaarheid. Omgeven Apeldoorn/Vaassen is per definitie foute boel.

Dirk: welkom op het forum ! Fotootjes ?
Dirk van der Schaaf

05 apr 2010, 00:38 0 x

Hi Peter e.a.,

ik heb inmiddels bij mijn profiel een foto'tje kunnen plakken.
En zal later proberen om wat meer foto's te plaatsen.

met vriendelijke groet,

Dirk van der Schaaf
aavdberg

24 mei 2010, 10:12 0 x

[quote="Peter"][quote="Thck"]OK, ik was even bang dat je hem in Apeldoorn of Vaassen had gekocht, daar zitten momenteel een aantal handelaren die op grote schaal A2's importeren (zij hebben nu kennelijk ontdekt dat dit autootje hier goed in de markt ligt) maar er zit daar veel onbetrouwbaar spul bij.

Succes ermee

Theo[/quote]

Garage Het Spoor haalt ook op grote schaal 3L versies van de Lupo en de A2 uit Duitsland. Ik weet niet of dat iets zegt over de betrouwbaarheid. Omgeven Apeldoorn/Vaassen is per definitie foute boel.

Dirk: welkom op het forum ! Fotootjes ?[/quote]

Wij hebben dit weekend ook een A2 bij Het Spoor opgehaald, en kan alleen maar aangeven dat we netjes werden behandeld. Heb met het VIN nummer bij de garage de historie gecontroleerd en was allemaal tiptop in orde. Denk ook dat het een kwestie van gezond verstand is en je huiswerk doen.
Plaats reactie