Ben nieuw op het forum, daarnaast ook pas sinds kort eigenaar van een Audi A2 1.4 16v. Even een korte intro..
Na de eerste weken kan ik alleen maar zeggen dat ik erg positief ben over deze bolide. Audi afgewerkt, geen rammeltjes, (redelijk) praktisch, zuinig, 1.4 doet het prima en een keer wat anders dan de doorsnee burgerbakken in Nederland.
Mijn A2 is van 2003, dealer onderhouden en heeft 130.000 op de teller staan en is redelijk compleet uitgevoerd; climatronic, 17” S Line velgen, leder sportstuur (super in de hand), Audi audio (prima geluid!) en een mooie donkerblauwe lak. Wat ik erg mis is een cruise control, daar moet ik mij maar eens in gaan verdiepen. Een setje mistlampen zou ook aardig zijn, iemand idee of dat dit een kostbare zaak is?
Wat betreft de velgen kan ik kort zijn; ziet er goed uit, maar is een asfalt liefhebber….

Ik ben de tel een beetje kwijt, maar ik schat dat dit mijn 20ste auto is. Mijn laatste auto was een Volvo V70 2.5d. Even wat anders dus! Daarvoor voornamelijk Duitse auto’s gereden. Diverse Golf’jes, Audi A3'en en Opel Astra’s (helaas opgelegd door voormalig werkgever…

Goed, ik ga eens snuffelen op dit forum.
Groeten! De Vlieger