Hierbij even een kort voorsteltopicje. Met mijn is Maarten en kom uit het zuiden des lands, Zuid-Limburg

Sinds vorige week ben ik in het bezit van een A2 1.4TDI. Deze heb ik opgehaald in de buurt van Frankfurt en zal ik (met een beetje geluk) in de loop van de weken op Nederlands kenteken hebben staan.
Kort stukje auto verleden:
Honda civic uit 1992 1.5 automaat
Honda civic uit 1993 1.6 vtec
Honda del sol 1.6 vtec maar zelf voorzien van een Eaton M45 superchager afkomstig van de new Mini
Honda civic 1.4i uit 2000
Wederom een honda civc, dit maal een 1.5 vtec met een Garrett T25 turbo op 10 psi (sleeper)
Audi TT 1.8T, deze maar een paar weken gehad, tegelijkertijd met de bovenstaande Civic, maar kon op de looks en de elektrische ramen na op geen enkel vlak aan tippen aan de sportiviteit van de Civic
Acura RSX S, trackslet
Classic Mini uit 1985 maar voorzien van een 1300 cooper S motortje uit 1994 (nog altijd in bezit)
Alfa Romeo 156 2.0 t-spark sportwagon
VW Lupo 3L, 1.2 tdi
En m'n mooi weer speeltje:

De auto waar ik tot nog toe het meeste plezier mee heb gehad (sleeper civic)

Tijd voor een ander hartje:

Nadeel van teveel "boost", terug naar 6 psi

De supercharged civic, helaas niet efficiënt genoeg voor mijn doeleinde, maar toch een leerzaam projectje en heel fijn geluidje:
http://www.youtube.com/watch?v=Ud3WDqHkul0
Ik ben redelijk autominded en het door de jaren heen aardig wat geleerd op auto gebied (en gesloopt natuurlijk

De Mini zal komende maand ook weer de garage in gaan om Nordschleife proof te worden gebouwd.
Foto's van het Ingolstadt mobiel:

Ik heb alleen geen idee wat voor uitvoering dat ik heb, ik neem aan een Basis.
In de toekomst wil ik wel andere wielen. Ook moet ik de afstandsbedieningen eens nakijken, beide werken helaas niet.
Groetjes Maarten