Hoi allemaal

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Eef

25 dec 2013, 10:25 0 x

Hallo beste mensen,

Mijn naam is Eef ben woonachtig in een klein geweldig fijn dorpje die heet Wehl.

Ik heb net een A2 1.4 gekocht. Hij is uit 2000 heeft 127000 gelopen. Dealeronderhouden.
Verder is hij standaard uitgevoerd. Je kunt niet zien dat de auto reeds op leeftijd is. Alles ziet er nog haast als nieuw uit.
Hoop dat ik er veel plezier mee mag beleven. Leuk om deel te nemen aan dit leerzame forum.

Helaas lukt het me niet om een foto te uploaden. Krijg elke keer een melding dat de foto maar 0 pixels mag hebben. Wellicht lukt me dat later nog eens. Toch gelukt.

[album]812[/album]
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

25 dec 2013, 11:59 0 x

welkom op het forum.
van wehl heb ik nooit gehoord maar van A2 des te meer!
heel veel plezier met de auto, moet lukken.
als je gehele dealer historie wilt weten en nog wat extra info over jou auto moet je me even een p.b. sturen met het kenteken en chassisnummer. dan kijk ik het even voor je na.

dat uploaden van een foto, daar weet een ander forumlid vast wel de oplossing voor, iedereen hier heeft zo zijn specialiteiten en is altijd bereidwillig om tips te geven.

nogmaals welkom en fijne dagen toegewenst!
Pocoloco

25 dec 2013, 17:03 0 x

Welkom op dit forum.

Uit Welh kom je !! Dan is de kans groot dat je hem bij een goede A2 handelaar hebt gekocht die 3 km verder weg zit .
Komt de mijne ook vandaan. :mrgreen:
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

25 dec 2013, 18:10 0 x

Ook hartelijk welkom op dit forum, mijn voorganger, doelt vermoedelijk op Doetinchem ????? , er zijn echter meer adressen waar men een goede A2 kan kopen. Waarom men hier op het forum zweert op adressen in Doetinchem of Ruurlo, je moet gewoon bij je aankoop een goed gevoel hebben, los van het feit dat beide verkopers A2 liefhebbers zijn.
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

25 dec 2013, 22:49 0 x

Welkom op het forum en vele veilige km's gewenst met de A2.

Heb je een online fotoalbum?

Een linkje naar de foto kun je in je bericht plakken en markeren met het [Img] blokje boven het berichtvenster.
Als het goed is komt de foto dan in het bericht te staan.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
Eef

25 dec 2013, 23:44 0 x

Ik heb deze gekocht bij een occasions bedrijf. Wel in doetinchem gekeken echter ik heb liever een Nederlandse auto. ( slechte ervaringen gehad met een ingevoerde) maar goed dit is persoonlijk. Ik zocht nu echt een die vanaf dag 1 bij de dealer onderhouden was.

Zal toch mogelijk zijn om een foto normaal te uploaden vermoed ik. Een online album heb ik nl niet
Audi_gekkie

26 dec 2013, 00:27 0 x

Beste Eef,

Welkom op dit forum en gefeliciteerd met de aankoop van de A2.
Mijn vraag is altijd, waarom een A2?
Heb je ervaring met Audi?

Je kunt je foto's op bijv. ImageShack zetten en deze delen op dit forum.
Dit doe ik ook sinds kort, maar voorheen deed ik rechtstreeks via dit forum.
Via "Paint" maakte ik de foto die ik wilde uploaden 600x450 pixels en dan kun je 'm uploaden.

Succes en veel plezier op dit forum!
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid

26 dec 2013, 00:32 0 x

[quote="Eef"]Ik heb deze gekocht bij een occasions bedrijf. Wel in doetinchem gekeken echter ik heb liever een Nederlandse auto. ( slechte ervaringen gehad met een ingevoerde) maar goed dit is persoonlijk. Ik zocht nu echt een die vanaf dag 1 bij de dealer onderhouden was.

Zal toch mogelijk zijn om een foto normaal te uploaden vermoed ik. Een online album heb ik nl niet[/quote]

Plan B:

Klik op het beginscherm van het forum op [foto galerij] (3e item van boven in het menu)

Je komt nu in het scherm van de foto galerij:

In het midden van dit scherm staat Jouw Persoonlijke Album met de inlognaam erachter
Klik op deze naam.

Je ziet nu een album zonder foto's met de mogelijkheid een een nieuw onderwerp aan te maken
doe dit door op [nieuw onderwerp te klikken]

Je komt nu in een scherm waar je 3 gedeelten kunt invullen:

1. Titel van de foto
2. Korte beschrijving bij de foto'
3. Bestand die je van de eigen computer kunt uploaden.

Succes.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
Eef

26 dec 2013, 11:31 0 x

Waarom ik gekozen heb voor de A2. Toen die uitkwam heb ik eens een uitgebreide proefrit gedaan en vond dit toen behoorlijk indrukwekkend. Het model sprak me altijd aan ook omdat deze auto anders is dan wat er allemaal te koop is. Het exclusieve spreek me erg aan. Ik heb hiervoor 3jaar gereden in een benz c220cdi. Geweldige auto alleen ik vind de belasting de pan uitreizen in ons land. Zocht dus een leuke auto die zuinig i en daardoor goedkoop in de gebruikskosten. Vandaar mijn keuze voor de A2.
Wel hoor ik als de motor draait wat geluiden die niet ik niet wil horen. Bij een koude start hoor ik de startmotor. Ober 2000 km heeft hij een beurt nodig. Zal deze dan ook uitvoerig laten uitvoeren. Heb hier ruimte voor kwa prijs gezien mijn aankoop prijs.
Verder dank al vast voor de tips kwa plaatsen van een foto.

[album]812[/album]

Heeft er iemand een tip voor onderhoud bedoel iemand die veel weet van de A2. Deze is volledig dealeronderhouden. Vraag me af of het verstandig is om dit voort te zetten. Zijn nl echt belachelijke prijzen die de dealers vragen.
Alvast dank voor eventuele antwoorden
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid

26 dec 2013, 12:07 0 x

De A2 ziet er goed uit, is een hele mooie kleur ...

Ik heb de A2 bij een BOVAG-garage in het dorp in het onderhoud.
Technisch is de auto te vergelijken met de Skoda Fabia/VW Polo van dezelfde bouwjaren.
Voor een goede garage mag het onderhoud dus geen probleem zijn.
Ik zie bij mijn auto (is inmiddels 10 jaar oud) niet de meerwaarde van dealeronderhoud.
Ik denk niet dat de dealerstempels bij latere verkoop een hogere inruilwaarde op zullen leveren.

Wehl ligt niet zover van de Duitse grens, is onderhoud bij een Duitse Audi-dealer geen mogelijkheid?
Ze schijnen goedkoper te zijn dan de Nederlandse dealers ...
Plaats reactie