De luxe, comfort, maar vooral hoe goed de ontwerpers het A2'tje hebben uitgedokterd, in een woord geweldig.
Alle ruimte is maximaal benut, zo compact en toch zo ruim. Maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen

Ik moet dus ook zeggen ik ben helemaal blij Hij rijd heerlijk, is erg stil en erg comfortabel.
Kmstand bij aankoop was 245000km, maar inmiddels staat ie alweer op 248000km, hier zijn een paar foto's:

Er zijn nog wel een paar kinderziektes, bijvoorbeeld de Climate control stuurt de airco nog niet goed aan, maar qua rijden valt er verder niets aan op te merken.
Ook kan ik jullie helpen aan een paar leuke gadgets, zoals Led CREE knipperverlichting en daarbij de knipperlichtrelais aan te passen. Anders knippert ie veel te snel en dat wil je niet.
Daarnaast zal ik jullie hulp hier en daar ook wel nodig hebbn. Dat hebben jullie al gedaan, want de CC hendel is inmiddels al ingebouwd, alleen nu nog de ECU software vrijgeven. Alleen 14463 is helaas niet genoeg :cry:
Maar geen nood, we komen er wel.
Ik ben vrij actief op het 3lvrienden forum, dus als ik even niet reageer, dan ben ik daar aan het stoeien hoor. Maar reageren doe ik altijd .