Mijn naam is Hans de Bruijn ben bijna 47 jaren jong en woon in het noorden van het land. Helaas ben ik nog niet in het bezit van een A2 maar hoop dat hier snel verandering in gaat komen. Ik rij momenteel een Clio II 1.6 16V op LPG(G3) die mij overigens op zich prima bevalt maar toch wat klein is. Ik heb deze auto 4 jaar geleden gekocht ivm mijn scheiding, wilde klein en goedkoop rijden. Heb er 100.000km mee gereden 0 extra onkosten. Alleen normaal onderhoud, bandjes en een set remblokken. Het is dus weer tijd om iets groters aan te schaffen maar toch redelijk voordelig. Toen ik een aantal jaren geleden nog geplaatst was in Duitsland heb ik al een keer een proefrit gemaakt in een gele 1.4 Colourstorm en dit beviel prima. Helaas wilde mij Ex-vrouw toen liever een 3 serie compact als 2e auto dus helaas. Ik heb de A2 altijd een leuke auto gevonden dus nu wil er voor gaan. De tijden dat ik echt behoorlijk geld aan een auto wilde uitgeven zijn voorbij. Ik heb veel auto's gehad en het is gewoon een slechte investering.
Ik heb heel wat zitten lezen hier op het forum en moet zeggen dat er meer dan voldoende en goede info is te vinden

Nu ben ik dus driftig opzoek naar een nette en goede A2 die niet al teveel kilometers erop heeft staan. Zit te denken aan maximaal 120.000km. Helaas vind je ze niet op LPG(G3) want dat zou echt voordelig rijden worden. Ik heb er trouwens wel 1 gezien die hier op het forum ook al langs is gekomen. Ik rij ongeveer 25000km per jaar, hoofdzakelijk snelweg en niet harder dan 110km/h. Ik ben tegenwoordig een erg rustige rijder en vind dit super relax.
Ik hoop hier nog veel te lezen en tips en tools te ontvangen. Mijn technische kennis op het gebied van auto's in minimaal maar hoop toch ook wat te kunnen delen.
Greetz,
Hans