Bij deze wil ik mijzelf en mijn A2 aan jullie voorstellen :-)
Ik ben een 38-jarige A2-berijder woonachtig in het Noorden van het land.
De reden waarom ik een A2 ben gaan rijden is het beste te vangen in een fotootje, die heb ik als bijlage toegevoegd.
Zoals jullie zien kom ik uit een A3 (1.9TDI, 96kW, bj 2001, laatste kilometerstand 315.000). Helaas is deze net na de inrijperiode

Mijn partner heeft een leaseauto, dus is de prive-auto puur bedoeld voor mijn woon-werk en dienstkilometers. (Ongeveer 30.000km/jaar.) Het moest dus weer een diesel worden, en het liefst eentje die goedkoper is om te rijden dan de A3, die overigens een heerlijke auto was.
Enter de A2: licht, zuinig, kek om te zien en gezien het vijfdeurs koetswerk ook nog praktisch ook, met het oog op eventuele gezinsuitbreiding.
Op zoek gegaan, en er een dagje op uit gegaan (het was 34 graden, ideaal weer om je airco te testen).
Uiteindelijk is het een A2 1.4TDI uit 2001 met ruim 270.000 op de teller, waarvan de distributie bij 270.000 vervangen is geworden. Na de eerste keer tanken werd ik in ieder geval al vrolijk, want het pistool sloeg bij 31 liter al af, de te halen actieradius lijkt heel redelijk te zijn.
Natuurlijk heb ik meteen een vraag voor het forum: Hoe heet deze kleur officieel??
Hopelijk vinden jullie dit een leuk voorstelbericht: ik verheug me op een vruchtbare samenwerking

Hartelijke groet,
Hyperion.