ook ik zal mij maar gelijk even voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Mischa

28 sep 2015, 16:19 0 x

Hallo allemaal,

ik ben Mischa en op dit moment opzoek naar een A2. Op dit moment rij ik in een volvo V50 en een E36 325i aut cabrio. Daar naast rijd mijn vrouw een fiesta. Papa rijd fijn in zijn eentje in een station terwijl mama met 2 kids opgepropt op de achterbank zit. Of te wel, tijd voor de grote auto wissel truuk. De bedoeling is dat mijn vrouw een grotere auto gaat rijden (misschien ook een A2 als ik haar kan overtuigen) en ik zelf dus een slagje kleiner (maar met ruimte om de kids mee te kunnen nemen) en als hobby gelijk ook maar weer terug naar de TT. Als ik mijn zin krijg dus 3 auto's er uit en 3 andere er voor terug. Mochten er nog mensen zijn die een V50 1.6D of een 325i cabrio zoeken hoor ik dat graag :)
Remco1000
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

28 sep 2015, 16:48 0 x

Succes met je grote barbapappa wisseltruck ;)
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

28 sep 2015, 17:22 0 x

Welkom hier! Misschien even handig om aan te geven wat de wensen/eisen zijn, dan kunnen we je van gepast advies voorzien.

Toch even nieuwsgierig: wie zit er op de bijrijdersstoel terwijl mama en kids op de achterbank gepropt zitten? :-))
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Mischa

29 sep 2015, 13:06 0 x

haha, had hem kunnen verwachten. Mijn vrouw rijd in een fiesta en daar zitten de 2 kids op de achterbank gepropt. Er moet wel eens iemand mee en dan is een kinderstoel op de bijrijderstoel gewoon niet handig in een 3 deurs.

Wensen/eisen heb ik niet behalve dat de prijs in verhouding moet staan tot de auto. Ik kan bijna alles zelf en anders heb ik een grote kenissenkring in de auto wereld. Maar het moet natuurlijk wel een beetje leuk blijven zeg maar. Ook diesel of benzine maakt me nu weinig uit. Voor de kilometers hoeft een diesel niet perse maar ben wel fan van een tdi zeg maar. :)
Audi_gekkie

29 sep 2015, 23:11 0 x

Hallo Mischa welkom op dit enerverende forum.
Bekijk deze link af en toe. Hier worden de koopjes besproken.

http://www.audi-a2.nl/categories/aanbieding-gespot
Mischa

02 nov 2015, 19:53 0 x

Afbeelding
Haast vergeten om ook hier even de voorstelronde af te maken. Het is dus een Atlantik blauwe 1.4 AUA geworden. Hij is ondertussen ingereden met goed 2ton maar kilometerstanden ben ik al jaren niet meer bang voor. Het motortje loopt prachtig (alleen de beruchte koppeling is ff wennen :P ) En het is ook wel eens fijn om NIET druk te hoeven zijn met roest behandelen. :D

Het is een model gemaakt eind 2000 maar is pas halverwege 2002 voor het eerst geregistreerd. (Het schijnt een showroom model te zijn geweest) Voordeel is geen lelijke climate control knoppen. Nadeel is de beroerd kleine tank inhoud.

Plannen tot nu toe:
- 20mm verlaging
- Dynamo revisie (zwevende borsteltjes, maar wil het gewoon gelijk goed gedaan hebben)
- Privacy shades
- Setje winterbanden op de huidige velgen en komende zomer vermoedelijk 17"
V -Dubbel din radio (Kon het niet laten, dus gelijk maar gedaan...)
- Dak zwart wrappen.
- DRL's installeren.
- Misschien een grotere tank retrofitten :-?
V - Cruise control inbouwen

De hobby auto gaat deze week na de laatste puntjes eindelijk weer met zijn winterslaap beginnen dus krijgt de A2 de volle aandacht.
Afbeelding
Audi_gekkie

02 nov 2015, 22:16 0 x

Mooie kleur @Mischa.
Die kleine tank was voor mij een reden om naar een jonger model te zoeken.
Leuke plannen heb je met je A2. Privacy Shades kan ik je zeker aanraden en drl's maken de auto af aan de voorzijde. Ik neem aan dat je ze op de gebruikelijke plek gaat installeren?

Veel plezier met je bolide.
Mischa

02 nov 2015, 22:42 0 x

@Audi_gekkie Ja, gaan gewoon ronde worden op de plek van de mistlampen. Ik zag dat de kapjes bij de dealer maar 15,- p/s zijn dus dat is het geld ook niet. (zag laatst wel iemand die 60,- voor een setje vroeg op marktplaats?!? Maar goed, dat is misschien omdat ze niet meer leverbaar zijn maar dan haal ik ze wel van de onderdelenlijn) En zag al een mooie how to hier op het forum dus dat gaat goed komen.

Wat de tank betreft, tja stom van me. Ik heb puur en alleen naar eerste toelating gekeken en aangezien dat eind 2002 was ging ik er vanuit "model" 2003 te hebben. Maar ja, de wisser en het ontbreken van de softlack op de knoppen hadden het eigenlijk al wel moeten verklappen.. #-o haha Zelfs na zoveel auto's zie je toch nog dingen over het hoofd... Je moet ook nooit een auto met je hart kopen :\">
Audi_gekkie

03 nov 2015, 23:56 0 x

Mischa

04 nov 2015, 11:39 0 x

Dat de mistlampen nog gewoon te krijgen zijn weet ik hoor. Ik verbaasde mij puur om de prijzen die sommige mensen vragen voor de meest simpele dingen. Ander voorbeeldje: Olie pijlstok op ebay voor 55,-... Nieuw bij de dealer 10,-
Plaats reactie