Nieuw op dit forum
- Dirkorange
Vorige week een prachtige witte Audi A2 1.4 TDI aangeschaft met 155000 km. Voorzien van schuifdak, sportstoelen en Airco. Nu nog op Duits kenteken, maar over 2 maanden verhuizen naar NL dus met geel kenteken.... De nieuwe woonplaats wordt trouwens Hellevoetsluis :-)
- Audi_gekkie
Welkom en gefeliciteerd @Dirkorange.
Zeker een zeldzame kleur! Volgens mij hier maar twee bekend op dit forum.
Heb je nog foto's van het interieur?
Trouwens een hele stap van Kreis Heinsberg naar Hellevoetsluis.
Je bent wel Nederlander?
Zeker een zeldzame kleur! Volgens mij hier maar twee bekend op dit forum.
Heb je nog foto's van het interieur?
Trouwens een hele stap van Kreis Heinsberg naar Hellevoetsluis.
Je bent wel Nederlander?
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
welkom Dirk met je zo op het oog mooie witte A2 ,ja ik ben ook benieuwd en staat van de auto.
Succes met het regelen van de verhuizing naar Hellevoetsluis.
grt
rolf
Almere
Succes met het regelen van de verhuizing naar Hellevoetsluis.
grt
rolf
Almere
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom hier! Prachtige A2 heb je gevonden in de zeldzame kleur Polarweiss. Kilometerstand is ook erg netjes, daar kan je nog veel jaren mee vooruit. De auto staat er op het eerste oog smetteloos bij, ben je de tweede eigenaar? Ben ook erg benieuwd naar het interieur.
Ik zie nog wel wat mooie aanvullingen in het verschiet zoals fraai lichtmetaal, tuning behandeling bij JB, cruise-control, knipperlicht comfortmodule, carkit, DRL en niet te vergeten RVS schroeven voor de kentekenplaatverlichting :-D
Heeft de vorige eigenaar nog problemen gehad met het OSS? Goed onderhoud (smeren en afstellen) is belangrijk om problemen te voorkomen. Audi levert 10 jaar coulanceregeling op deze daken. Bezitters van de laatste A2's uit 2005 kunnen daar nog aanspraak op maken en krijgen dan een compleet nieuw dak.
Had je forumnaam niet @Dirkwhite moeten zijn? Of krijgen we daar weer verkeerde associaties mee ... ;-)
Heel veel rijplezier van "Der Weisse Kügel" en succes met de verhuizing naar Hellevoetsluis!
Ik zie nog wel wat mooie aanvullingen in het verschiet zoals fraai lichtmetaal, tuning behandeling bij JB, cruise-control, knipperlicht comfortmodule, carkit, DRL en niet te vergeten RVS schroeven voor de kentekenplaatverlichting :-D
Heeft de vorige eigenaar nog problemen gehad met het OSS? Goed onderhoud (smeren en afstellen) is belangrijk om problemen te voorkomen. Audi levert 10 jaar coulanceregeling op deze daken. Bezitters van de laatste A2's uit 2005 kunnen daar nog aanspraak op maken en krijgen dan een compleet nieuw dak.
Had je forumnaam niet @Dirkwhite moeten zijn? Of krijgen we daar weer verkeerde associaties mee ... ;-)
Heel veel rijplezier van "Der Weisse Kügel" en succes met de verhuizing naar Hellevoetsluis!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16