Trotse A2 Colorstorm rijder
-
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Bij deze zal ik mij ook even voorstellen.
Mijn naam is Koos en woon in Noord-Holland (Hollands Kroon)
Ik rij sinds kleine maand een 1.4 Colorstorm in de keur Sprint blue parel met blauwe bekleding.
De A2 is geïmporteerd door Jan Eenink (Audi A2 Centrum) en heeft 140.000km op de teller staan.
Ik hoop er vele kilometers bij te maken en tot dusver bevalt de A2 prima!
Mijn naam is Koos en woon in Noord-Holland (Hollands Kroon)
Ik rij sinds kleine maand een 1.4 Colorstorm in de keur Sprint blue parel met blauwe bekleding.
De A2 is geïmporteerd door Jan Eenink (Audi A2 Centrum) en heeft 140.000km op de teller staan.
Ik hoop er vele kilometers bij te maken en tot dusver bevalt de A2 prima!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op dit forum! Toch mooi dat nieuwe A2 bezitters gelijk de weg vinden naar dit forum, of ben je door Jan getipt? Erg fraaie auto, Jan heeft zoals altijd weer een mooie gevonden.
We vinden het altijd interessant om de beweegreden tot aanschaf van de A2 te horen. Had Jan deze auto al staan of is deze in opdracht van jou gezocht? Ben erg benieuwd naar het brandstof- en olieverbruik. Daar zijn over de 1.4 wisselende ervaringen mee.
Een setje mistlampen (dummy of met DRL) zou het vooraanzicht van de auto verfraaien, is de knipperlichtcomfortmodule al geïnstalleerd? En een blik op de schroeven van de kentekenplaatverlichting zal moeten uitwijzen of Jan deze voor RVS schroeven heeft vervangen. De originele zijn heel roestgevoelig.
Veel plezier van de blauwe kogel!
We vinden het altijd interessant om de beweegreden tot aanschaf van de A2 te horen. Had Jan deze auto al staan of is deze in opdracht van jou gezocht? Ben erg benieuwd naar het brandstof- en olieverbruik. Daar zijn over de 1.4 wisselende ervaringen mee.
Een setje mistlampen (dummy of met DRL) zou het vooraanzicht van de auto verfraaien, is de knipperlichtcomfortmodule al geïnstalleerd? En een blik op de schroeven van de kentekenplaatverlichting zal moeten uitwijzen of Jan deze voor RVS schroeven heeft vervangen. De originele zijn heel roestgevoelig.
Veel plezier van de blauwe kogel!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16