Hallo Allemaal!
Sinds vandaag ben ik een trotse Audi A2 bezitter en daarom heb ik ook meteen een account aangemaakt hier. Ik kijk al een tijdje hier rond en lees al jullie verhalen. Ik ben blij dat ik nu eindelijk ook een inbreng kan geven op dit forum. Het betreft een 1.4 benzine uit 2002.
Bij aankoop heb ik al een aantal 'probleempjes' gevonden die ik graag (zelf) wil oplossen met behulp van onder andere jullie. Het gaat om de volgende problemen:
- Auto geeft aan dat achterklep open is terwijl hij dicht is
- Zachte coating van knopjes interieur
- dashboard klepje ontbreekt
- tikkend geluid na knipperlicht in dashboard (knipperlicht-relais?)
Verder wil ik graag natuurlijk met mijn kennis jullie ook zo veel mogelijk helpen en wellicht mensen helpen die dezelfde problemen hebben. Mijn kennis over de technische aspecten van auto's (cilinders,zuigers, etc.) is niet groot maar ik ben leergierig en ik vind het allemaal heel interessant.
Hallo allemaal!
- Audi_gekkie
Welkom op dit forum.
Leuk dat je al een tijdje mee leest.
Over de softlak is veel over geschreven. Er zijn stickers te krijgen via Ebay of hier http://link.marktplaats.nl/m1062661154
Het zou leuk zijn als je wat foto's kunt plaatsen.
Veel plezier met je aanwinst.
Leuk dat je al een tijdje mee leest.
Over de softlak is veel over geschreven. Er zijn stickers te krijgen via Ebay of hier http://link.marktplaats.nl/m1062661154
Het zou leuk zijn als je wat foto's kunt plaatsen.
Veel plezier met je aanwinst.
- Thenotorious
Bij deze even een paar snelle foto's van mijn A2!

Welkom op dit forum,
Het tikken van het relais heb ik ook gehad,maar na het lezen van de berichten op dit forum een goede raad opgevolgt en contactspray in de zijkanten van de handel gespoten.
Royaal spuiten en bij mij was het klikken van het relais weg.
Het tikken van het relais heb ik ook gehad,maar na het lezen van de berichten op dit forum een goede raad opgevolgt en contactspray in de zijkanten van de handel gespoten.
Royaal spuiten en bij mij was het klikken van het relais weg.
- Audi_gekkie
Heb je mijn tip op MP gekocht?
Ik zie dat de stickers op gereserveerd staan.
Ik zie dat de stickers op gereserveerd staan.
- Thenotorious
[quote="Audi_gekkie;55972"]Heb je mijn tip op MP gekocht?
Ik zie dat de stickers op gereserveerd staan.[/quote]
Op gereageerd, maar verkoper gaf geen reactie helaas. 2 dagen na mijn reactie stonden ze inderdaad op gereserveerd.
Ik zie dat de stickers op gereserveerd staan.[/quote]
Op gereageerd, maar verkoper gaf geen reactie helaas. 2 dagen na mijn reactie stonden ze inderdaad op gereserveerd.
- Audi_gekkie
Jammer en balen dat niet iemand reageert.