- 66kW/90pk 1.4 diesel
- afneembare (?) trekhaak
- beige leder/alcantara sportstoelen met stoelverwarming en elektrische lendensteun
- voor en achter elektrisch bedienbare ramen
- Bose-audio met CD-wisselaar en subwoofer naast de accu
- window airbags (dus totaal 6 i.p.v. 4 airbags)
- reservewiel
- parkeersensoren
- cruise control.
Deze (in theorie, zie verder) mooie A2 wilde ik niet aan mijn neus voorbij zien gaan en hij stond inmiddels een week te koop...

Hij ziet er op de foto heel aardig uit, maar schijn bedriegt: met km-stand van 240k is hij dringend toe aan nieuwe distributie en op alle hoeken en spatbordranden zitten schaafplekken. Ook het interieur heeft nogal wat gebruikssporen. Ik moet eerst wat cosmetische verbeteringen realiseren, anders wil mijn vrouw er niet in gezien worden :3
De rechter zonneklep hangt in de hoek aan de bedrading en de rechter helft van de achterbank zit vast in de vergrendeling (de leuning kan niet worden omgeklapt). De afneembare trekhaak is niet afneembaar: de sleutel ontbreekt en hij zou zijn vastgeroest.
Bij het starten hoor ik, zodra de motor aanslaat, een draaiend/gierend geluid dat na 1 seconde weer weg is. Iemand suggesties? Vrijloop van de dynamo?
Eigenlijk het enige ontbrekende: mistlampen (en die dan schakelen als DLR) en comfort-knipper-module; als de buitenspiegels niet verwarmbaar zijn, ga ik dat ook regelen.
Kortom, deze winter hoeven we ons niet te vervelen