Even voorstellen: QQleQ

Stel hier jezelf en je A2 voor.
QQleQ

09 feb 2011, 09:42 0 x

Ik lees al een poosje mee, en nu is het er eindelijk van gekomen om me te registreren.

Ik ben Thijs (nog één) en sinds 2007 in het bezit van een A2. Een heerlijke auto! Omdat mijn vrouw wisselde van baan waarbij ze geen leaseauto meer kreeg, op zoek gegaan naar een auto voor haar. Ze kwam zelf uit op de A2 'omdat ie zo'n lief neusje heeft'. De proefrit beviel goed, en omdat ik zelf sinds 2 jaar ook geen leaseauto meer heb, is de A2 nu onze gezinsauto.
Met de A2 blijven we regelmatig vrienden verbazen, vooral als we 'm uitladen. Er kan echt veel in, vooral door de verwijderbare achterstoelen.

Bij aanschaf zat er een Blaupunkt navigatie/cd/radio in, maar inmiddels is de cd speler daarvan overleden. Binnenkort eens op zoek naar een vervanger, mogelijk inclusief betere/extra speakers.

Verder ben ik door dit forum geïnspireerd voor de zonneschermen, zodat mijn 1 jarige zoon niet al te veel zon in z'n gezicht krijgt. Het op het forum bekende 'plugafbreek euvel' van de zonneschermen heb ook ik opgelost met holle wand pluggen. Nu gaan ze nergens meer heen.

De auto is in onderhoud bij de lokale Audi/Volkswagen dealer. Ik heb toch altijd het idee dat de A2 een aparte auto is, net even anders dan andere autos, en laat het liefst de mensen met verstand ervan de controles doen.

En natuurlijk mogen de foto's in het voorstelpraatje niet ontbreken:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
falcon

09 feb 2011, 12:04 0 x

[quote="QQleQ"]Ik ben Thijs (nog één) en sinds 2007 in het bezit van een A2.
[/quote]
Welkom Thijs! Leuk verhaal en mooie foto's. Vooral de mini-a2 op je dashboard is bijzonder :)
Romulus

09 feb 2011, 13:32 0 x

Welkom Thijs,

Wat leuk, nog een naamgenoot. IRL struikel je er niet bepaald over maar hier hebben we er al drie :)
En ook een zoon van 1, wat een toeval. Het is net alsof ik onze eigen A2 van binnen zie, alleen een ander kleurtje van de bekleding van de kinderstoel... en die miniatuur hebben wij niet ;)

Die plek van de noodhamer aan het dak lijkt me een goeie. Wel een gevalletje "je moet even durven"... :ugeek:

Welke zonneschermen heb je? Orig Audi, Sonniboy of privacy shades? Voorlopig doen wij het met Woezel en Pip, maar daar blijkt nog best veel zon langs te komen.

Veel plezier!
Ook Thijs
QQleQ

09 feb 2011, 14:33 0 x

De miniatuur er alleen even ingezet voor de foto's, normaal ligt daar de parkeerschijf + zonnebril op een antislip matje :D

De zonneschermen zijn originele Audi A2 schermen via e-Bay bij verkoper jv-automobile:
Sonnenrollo Sonnenschuzt Rollo Audi A2 Heckscheibe
De zij schermen kan ik niet meer vinden op e-Bay

De noodhamer in het plafond bevalt heel goed. In twee lease auto's kunnen oefenen, dus ik durfde wel in m'n eigen auto. In geval van nood kan ook elke passagier erbij, en bij dagelijks gebruik zie je 'm nooit zitten.
Gompie

09 feb 2011, 19:10 0 x

Welkom Thijs!
Mooie A2 zo te zien. Zelf heb ik mijn miniatuur 1:87 A2 altijd in de auto staan naast het kleine voor ruitje, schuin in de "greppel", blijft stoïcijns staan. Je zult je wel thuis voelen met dat andere "geThijsem" hier. :mrgreen: Ik wens jullie veel plezier en veilige kilometers toe met de A2!
Gompie
Pyro_loe
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

09 feb 2011, 21:16 0 x

Welkom.
En wellicht komen we elkaar nog eens tegen in het groene hart :geek:
Romulus

10 feb 2011, 12:15 0 x

[quote="Gompie"]"geThijsem" hier. :mrgreen:[/quote]
:mrgreen: :geek: Pompiedompie :geek: :mrgreen:
Peter

10 feb 2011, 12:54 0 x

Hoi en welkom ! Hele nette A2 en mooie foto's. Wel een vraag: waar laat je zoon z'n beentjes ? :)
mx-man
Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)

10 feb 2011, 18:22 0 x

We hebben een clubje op gericht met mensen die Thijs heten....

Welkom!

Ziet er top uit!

Oook al Thijs
Romulus

15 feb 2011, 20:55 0 x

[quote="Peter"]waar laat je zoon z'n beentjes ? :) [/quote]
Onze zoon heeft ongeveer net zo veel plaats voor zijn benen, hij zit achter de bestuurdersstoel en die staat vrij ver naar achteren. Nu (13 mnd oud) is dat nog genoeg, als hij het er niet mee eens is, begint hij mijn rug te masseren ;)
Zo te zien is dit ook hetzelfde stoeltje, dat in vier standen gekanteld kan worden. Hoe meer lighouding, hoe minder beenruimte.
Plaats reactie