Ik ben Thijs (nog één) en sinds 2007 in het bezit van een A2. Een heerlijke auto! Omdat mijn vrouw wisselde van baan waarbij ze geen leaseauto meer kreeg, op zoek gegaan naar een auto voor haar. Ze kwam zelf uit op de A2 'omdat ie zo'n lief neusje heeft'. De proefrit beviel goed, en omdat ik zelf sinds 2 jaar ook geen leaseauto meer heb, is de A2 nu onze gezinsauto.
Met de A2 blijven we regelmatig vrienden verbazen, vooral als we 'm uitladen. Er kan echt veel in, vooral door de verwijderbare achterstoelen.
Bij aanschaf zat er een Blaupunkt navigatie/cd/radio in, maar inmiddels is de cd speler daarvan overleden. Binnenkort eens op zoek naar een vervanger, mogelijk inclusief betere/extra speakers.
Verder ben ik door dit forum geïnspireerd voor de zonneschermen, zodat mijn 1 jarige zoon niet al te veel zon in z'n gezicht krijgt. Het op het forum bekende 'plugafbreek euvel' van de zonneschermen heb ook ik opgelost met holle wand pluggen. Nu gaan ze nergens meer heen.
De auto is in onderhoud bij de lokale Audi/Volkswagen dealer. Ik heb toch altijd het idee dat de A2 een aparte auto is, net even anders dan andere autos, en laat het liefst de mensen met verstand ervan de controles doen.
En natuurlijk mogen de foto's in het voorstelpraatje niet ontbreken: